doc. Ing. MgA. Ondřej NEKVASIL
- Email:
- ondrej.nekvasil@damu.cz
- Předměty:
-
- Diplomní seminář 1 (garant předmětu)
- Filmová a televizní scénografie 1 (garant předmětu)
- Filmová a televizní scénografie 2 (garant předmětu)
- Filmová scénografie (garant předmětu)
- Filmová scénografie 2 (garant předmětu)
- Realizační praxe 3 (garant předmětu)
- Realizační praxe 4 (garant předmětu)
- Scénografie - film a televize 4 (garant předmětu)
- Teorie filmové a televizní scénografie 2 (garant předmětu)
- Teorie filmové a televizní scénografie 4 (garant předmětu)
- Vedené obhájené VŠKP:
-
- Nosková Jana – Úvod do problematiky expresionismu ve výtvarném a filmovém umění
- Hejlová Darina – Ztvárnění doby nacistické okupace v českém hraném filmu. Příklady a rozbor nejdůležitějších filmů
- BcA.MgA. Brabcová Adéla – Výtvarná koncepce filmového zpracování groteskního romaneta Ladislava Klímy "Utrpení knížete Sternenhocha", problematika vizualizace duševního stavu ve filmovém díle na příkladech z české a světové kinematografie
- Jeníčková Eliška – Výtvarná koncepce filmu "Normal". Město jako dramatický prostor filmu.
- Svobodová Zuzana – Výtvarná koncepce filmu "The Wiz", příklady výtvarné stylizace filmové pohádky ve světové kinematografii. Scénář filmu "The Wiz" je napsán na motivy stejnojmenného divadelního muzikálu.
- García Barbara – Výtvarná koncepce filmového zpracování románu "L´Attaque" /irský spisovatel Eoghan Ó Tuairisc/, míra zachování historické věrnosti při práci výtvarníka na dramatickém díle inspirovaném skutečnou historickou událostí na příkladech ze světové kinematog
- Kukla Martin – Výtvarná koncepce filmu dle scénáře "Leopold III. musí zmizet", příklady výtvarného řešení žánru filmové parodie a crazy komedie v českém a světovém filmu
- MgA. Bouška Petr – Výtvarná koncepce filmového zpracování románu Arthura C. Clarka "A Fall Of Moondust", žánr science fiction a jeho výtvarné zpracování na příkladech světové kinematografie
- MgA. Košťálová Radka – Výtvarná koncepce filmu dle scénáře "Můj vysvlečenej deník" autorů Johany Rubínové, Jana Hlaváče a Martina Dolenského, formy stylizace "současného světa" na příkladech světové kinematografie
- MgA. Vencelidesová Petra – Výtvarná koncepce filmu "Puppet syndrom" podle scénáře Aleny Alovové na motivy románu Diny Rubiny "Petrushka syndrom". Motiv divadla a loutky ve světové kinematografii.
- Ing.arch.MgA. Železná Jana – Výtvarná koncepce filmu "Wenceslas square" podle scénáře Christopera Markuse a Stephena McFeelyho na motivy povídky Arthura Phillipse. Praha osmdesátých let dvacátého století v hraném filmu.
- Ing.arch.MgA. Vocelová Kateřina – Výtvarná koncepce filmu "Osudná vejce" podle povídky Michaila Bulgakova Osudná vejce (Rokovyje jajca, 1942). Adaptace ruské literatury ve světové kinematografii.
- Bc.MgA. Šívrová Jitka – Výtvarná koncepce filmu "The Amazing Adventures of Kavalier and Clay ppodle scénáře Michaela Chabona, hraný film a komiks, příklady z české a světové kinematografie
- MgA. Mayerová Anna – Výtvarná koncepce filmu "Ronnie Rocket or The Absurd Mystery of The Strange Forces of Existence" podle scénáře Davida Lynche, vizuální svět filmů režiséra Davida Lynche.
- MgA. Jaroš Tomáš – Výtvarná koncepce filmu "The Steel Spring" na motivy románu Per Wahloo "Stalsprangert", vize Sary Bergmark Elfgren na motivy románui Per Wahloo "Stalsprangert, vize postapokalyptického světa ve světové kinematografii.