prof. MgA. Petr MATÁSEK
- Email:
- petr.matasek@damu.cz
- Předměty:
-
- Vedené obhájené VŠKP:
-
- Čičmanová Erika – Stage design invisible, aneb hranice scénografie
- Kudláček Roman – Divadlo jako výtvarný nebo kinetický čin
- Kudláček Roman – Kompletní scénografické a technologické řešení inscenace Stanice
- Mizerová Radka – Intimní a veřejný prostor
- Roubíčková Hana – Divadelní scénografie na rozhraní nedivadelních uměleckých oborů
- BcA. Venclová Tereza – Náhled na přeradostnou pouť při tvorbě kusu o přešťastné to události narození Páně Ježíše Krista
- BcA. Bělohlávek Kamil – Maska versus loutka
- BcA. Šilar Antonín – Vliv jiných materiálů a prostoru na hercův pohyb
- BcA.MgA. Bělohlávek Kamil – Amatérské versus profesionální divadlo.
- BcA.MgA. Šilar Antonín – Mezi postmoderní citací a minimalismem.
- MgA. Venclová Tereza – Práce v tvůrčím týmu versus práce s režiséry solitéry
- Hayashi Yumi – Pohybové divadlo, tanec a loutky v českém a japonském kulturním prostředí.
- MgA. Černá Adriana – Realita na jevišti
- BcA. Černá Adriana – Metaforická potence užitého materiálu
- BcA.MgA. Koníčková Tereza – Potenciál autentického prostoru a jeho limity
- BcA. Krtičková Anna – Rytmus, zvuk, hudba a hledání jejich využití ve scénografii
- BcA. Nguyen Ha Thanh – Kostým v loutkovém divadle.
- BcA. Vítková Zuzana – Specifika divadla pro málo diváků
- MgA. Conti Padao Gilberto – Brazílie, Česká republika setkání loutek Benedito a Pimprle, studie na kulturní setkání dvou
stylů loutkového divadla
- MgA. Kamanová Pavla – I lidé se mohou použít
- MgA. Mazáčová Zuzana – Výtvarné zpracování novodobého kroje Vysočiny a jeho divadelní prezentace v místě.
- MgA. Krištofovičová Daša – Porovnání scénografického přístupu v autorské inscenaci a inscenaci s klasickou literární předlohou
Platnost dat k 7. 7. 2016