English versionEnglish version
Loading...
ACADEMY OF PERFORMING ARTS IN PRAGUE

prof. MgA. Petr MATÁSEK

Email:
petr.matasek@damu.cz
Předměty:
Vedené obhájené VŠKP:
  • Čičmanová Erika – Stage design invisible, aneb hranice scénografie
  • Kudláček Roman – Divadlo jako výtvarný nebo kinetický čin
  • Kudláček Roman – Kompletní scénografické a technologické řešení inscenace Stanice
  • Mizerová Radka – Intimní a veřejný prostor
  • Roubíčková Hana – Divadelní scénografie na rozhraní nedivadelních uměleckých oborů
  • BcA. Venclová Tereza – Náhled na přeradostnou pouť při tvorbě kusu o přešťastné to události narození Páně Ježíše Krista
  • BcA. Bělohlávek Kamil – Maska versus loutka
  • BcA. Šilar Antonín – Vliv jiných materiálů a prostoru na hercův pohyb
  • BcA.MgA. Bělohlávek Kamil – Amatérské versus profesionální divadlo.
  • BcA.MgA. Šilar Antonín – Mezi postmoderní citací a minimalismem.
  • MgA. Venclová Tereza – Práce v tvůrčím týmu versus práce s režiséry solitéry
  • Hayashi Yumi – Pohybové divadlo, tanec a loutky v českém a japonském kulturním prostředí.
  • MgA. Černá Adriana – Realita na jevišti
  • BcA. Černá Adriana – Metaforická potence užitého materiálu
  • BcA.MgA. Koníčková Tereza – Potenciál autentického prostoru a jeho limity
  • BcA. Krtičková Anna – Rytmus, zvuk, hudba a hledání jejich využití ve scénografii
  • BcA. Nguyen Ha Thanh – Kostým v loutkovém divadle.
  • BcA. Vítková Zuzana – Specifika divadla pro málo diváků
  • MgA. Conti Padao Gilberto – Brazílie, Česká republika setkání loutek Benedito a Pimprle, studie na kulturní setkání dvou stylů loutkového divadla
  • MgA. Kamanová Pavla – I lidé se mohou použít
  • MgA. Mazáčová Zuzana – Výtvarné zpracování novodobého kroje Vysočiny a jeho divadelní prezentace v místě.
  • MgA. Krištofovičová Daša – Porovnání scénografického přístupu v autorské inscenaci a inscenaci s klasickou literární předlohou
Platnost dat k 7. 7. 2016