Hudebně producentská organizační praxe 2
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
110HPOP2 | Z | 2 | 20/S | česky | letní |
- Garant předmětu:
- Jiří ŠTILEC
- Jméno vyučujícího (jména vyučujících):
- Ingeborg RADOK ŽÁDNÁ, Jiří ŠTILEC
- Výsledky učení dané vzdělávací složky:
-
Získat praktické zkušenosti a poznatky v kontaktu s reálným hudebním životem a v prostředí
skutečných institucí, seznámit se s provozem a organizací zvolené instituce a vyřešení samostatného úkolu zadaného pověřeným pracovníkem instituce.
- Forma studia:
-
interaktivní výuka, praktická výuka
- Předpoklady a další požadavky:
-
úspěšná realizace konkrétního školního projektu, absolvování praxe v rámci uměleckého provozu HAMU
- Obsah kurzu:
-
- Práce v jednotlivých vybraných institucích nebo samostatná organizace a vedení většího školního projektu
- součástí praxe je propagace fakultních projektů prostřednictvím médií a sociálních sítí
- Doporučená nebo povinná literatura:
-
Vodáček, L., Vodáčková, O. Moderní management v teorii a praxi, Management Press, 2010
Doležal, J., Máchal P., Lacko, B. Projekt management podle IPMA, Grada Publishing, 2009
Kaiser, Michael M. Strategické plánování v umění:praktický průvodce. Praha 2009. ISBN: 978-80-7008-236-2
Kotler, Philip. Marketing Management, Anylýza, plánování, realizace a kontrola, Victoria Publishing 1991
Frey, Petr. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů, Praha 2008. ISBN: 978-80-7261-160-7
Smolíková, Marta. Management umění. Praha. Pro Culture 2008
- Hodnoticí metody a kritéria:
-
Student bude hodnocen podle výsledků, dosažených v příslušné instituci, kde vykonává praxi, nebo podle úspěšnosti realizace školních projektů.
- Webová stránka předmětu:
- Poznámka:
-
Nejsou.
- Rozvrh na zimní semestr 2016/2017:
- Rozvrh zatím není připraven
- Rozvrh na letní semestr 2016/2017:
- Rozvrh zatím není připraven
- Předmět je součástí následujících studijních plánů: