Produkce v pořadatelství a agentáži 1
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Semestr |
---|---|---|---|---|
110PPA1 | Z | 2 | 2/T | zimní |
- Garant předmětu:
- Roman BĚLOR
- Jméno vyučujícího (jména vyučujících):
- Roman BĚLOR, Ingeborg RADOK ŽÁDNÁ
- Výsledky učení dané vzdělávací složky:
-
seznámit studenty s prostředím agentur a pořadatellských subjektů na území ČR a vybranými agenturamia pořadateli v zahraničí
- Forma studia:
-
interaktivní výuka, dikuse, analýza webových stránek a informačních zdrojů
- Předpoklady a další požadavky:
-
nejsou žádné znalostní předpoklady nutné pro zapsání tohoto předmětu
- Obsah kurzu:
-
1. agent, pořadatel - základní terminologie
2. historie agentur v ČR (oblast hudby)
3. zastupování umělce - smluvní vztahy, daňová problematika, způsob zastupování
4. profesní sdružení
5. agentury a pořadatelé v oblasti vážné hudby působící na území ČR
6. nejvýznamnější agentury v zahraničí
7. zájezdy do zahraničí
8. spolupráce se zahraničními umělci a agenturami
- Doporučená nebo povinná literatura:
-
Cvetlerová, Michaela. Profil a funkce uměleckého manažera, magisterská diplomová práce, FF MU Brno, 2012
Mariani, M. Marcello. Live classical music organizations in Europe: An international comparison of funding trends, governance mechanism and organizational structures. Cultural Policy Research Award Edition, 2006
Štilec, Jiří. Úvod do hudebního managementu, HAMU, Praha, 2011
Vrabec, Marek. Moderní koncertní agentura. Diplomová práce. Praha, HAMU. 1997
- Hodnoticí metody a kritéria:
-
aktivní účast na přednáškách a seminářích
- Webová stránka předmětu:
- Poznámka:
- Rozvrh na zimní semestr 2016/2017:
- Rozvrh zatím není připraven
- Rozvrh na letní semestr 2016/2017:
- Rozvrh zatím není připraven
- Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- Obor Hudební produkce (Bc) od 2016/17 (povinný předmět další)