Diplomový seminář 1
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
205DPL1 | Z | 1 | 16/S | česky | zimní |
- Garant předmětu:
- Jméno vyučujícího (jména vyučujících):
- Výsledky učení dané vzdělávací složky:
-
Připravit posluchače k volbě tématu práce a jejímu zpracování, sestavit přihlášky témat a jejich seznam pro vedení katedry a studijní oddělení.
- Forma studia:
-
čtení, diskuse, analýza textů - obhájených diplomových prací, studium odborné literatury
- Předpoklady a další požadavky:
-
- Důkladná orientace v problematice dramatické výchovy a příbuzných oborů.
- Prostudování základní odborné literatury z oboru.
- Schopnost formulovat, koncipovat a psát odborný text.
- Obsah kurzu:
-
OSNOVA
- Seznámení s výběrem dosavadních diplomových a bakalářských prací obhájených na KDV DAMU
- Volba tématu práce
- Zpracování přihlášky bakalářské nebo diplomové práce
SYLABUS
- Kritéria výběru projektu pro bakalářskou práci, resp. tématu práce magisterské
- Kritéria hodnocení prací
- Odborný styl
- Práce s odbornou literaturou, citace, odkazy
- Bibliografie
- Úprava práce, grafika
- Průběh práce, vedoucí, oponent, obhajoba
- Doporučená nebo povinná literatura:
-
ČMEJRKOVÁ, Světla; DANEŠ, František; SVĚTLÁ, Jindra. Jak napsat odborný text. Praha: Leda, 1999. 256 s. ISBN 80-85927-69-1.
ECO, Umberto. Jak napsat diplomovou práci. Přel. Ivan Seidl. Olomouc: Votobia, 1997. 280 s. Přel. z: Come si fa una tesi di laurea. ISBN 80-7198-173-7.
HUBÁČEK, Josef. Učebnice stylistiky: Vysokoškolská učebnice pro posluchače pedagogických fakult, studenty učitelství v 1.-4. ročníku základní školy. Praha: SPN, 1987. 220 s.
SGALL, Petr; PANEVOVÁ, Jarmila. Jak psát a jak nepsat česky. Praha: Karolinum, 2004. 200 s. ISBN 80-246-0871-5.
- Hodnoticí metody a kritéria:
-
Aktivní účast v semináři, kvalitní zpracování přihlášky tématu diplomové práce.
- Webová stránka předmětu:
- Poznámka:
- Další informace:
- Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
- Předmět je součástí následujících studijních plánů: