English versionEnglish version
ACADEMY OF PERFORMING ARTS IN PRAGUE

Marketing divadla 2

Zobrazit rozvrh

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
206MKD2 ZK 3 2/T česky letní
Garant předmětu:
Jiří SULŽENKO
Jméno vyučujícího (jména vyučujících):
Jiří SULŽENKO
Výsledky učení dané vzdělávací složky:

1. Seznámit studenty s obecně platnými zásadami marketingu a jejich aplikací na marketing umění včetně zdůraznění odlišností obou sektorů.

2. Připravit studenty na samostatné plánování a realizaci marketingové kampaně pro umělecký projekt.

3. Seznámit studenty s aktuálními trendy v oblasti marketingu, včetně e-marketingu, marketingu na sociálních sítích a pod.

Forma studia:

Lektorská činnost, analýza příkladových studií, diskuse.

Předpoklady a další požadavky:

Zápočet předmětu Marketing 1.

Obsah kurzu:

Osnova předmětu:

14.Direct marketing.

15.Budování vztahu se zákazníky, divácké loajality.

16.Rozvoj publika (audience development, motivace diváků, strategie a taktiky rozvoje publika).

17.Marketingový plán 1 (poslání, časové plánování, rozpočty).

18.Marketingový plán 2 (personální zajištění, implementace a kontrola).

19.Seminární práce - prezentace.

20.E-marketing.

21.Marketing na sociálních sítích, guerilla marketing.

22.Institucionální vs. projektový marketing (Kaiser, přesahy do fundraisingu).

23.Teorie značky (analýza značky, budování značky, hodnota značky, symboly - logo etc.).

24.Příkladové studie - prezentace.

25.Opakování.

Doporučená nebo povinná literatura:

Johnová,Černá: Arts marketing : marketing umění a kulturního dědictví, Praha, Oeconomica, 2007

Kesner, Ladislav, Marketing a management muzeí a památek, Praha, Grada, 2005

Dvořák, Jan: Kreativní management pro divadlo, Praha, 2004

Kotler, Philip: Standing room only: strategies for marketing the performing arts, Boston 1997

Colbert, Francois: Marketing culture and the arts, Montreal 2007, ISBN: 978-2-9808602-1-8

Hodnoticí metody a kritéria:

Kredity jsou uděleny na základě:

Účasti a aktivity na seminářích. Maximální počet omluvených absencí je 3.

Absolvování zkoušky.

Prezentace seminární práce.

Během semestru se vyžaduje aktivní účast v diskusích na seminářích. Zkouška je ústní. Celkové hodnocení se skládá ze 20 % z hodnocení aktivity na seminářích, 60 % z písemné části zkoušky a 20 % z prezentace seminární práce.

Podmínky úspěšného ukončení předmětu: aktivní účast na seminářích, zpracování a prezentace seminární práce a absolvování ústní zkoušky.

Webová stránka předmětu:
není
Poznámka:
Rozvrh na zimní semestr 2016/2017:
Rozvrh zatím není připraven
Rozvrh na letní semestr 2016/2017:
06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
Po
místnost
()
SULŽENKO J.
09:30–11:00
(paralelka 1)
Út
St
Čt

Datum Den Čas Vyučující Místo Poznámky Č. paralelky
Po 09:30–11:00 Jiří SULŽENKO
paralelka 1
Předmět je součástí následujících studijních plánů:
Platnost dat k 3. 7. 2017