English versionEnglish version
ACADEMY OF PERFORMING ARTS IN PRAGUE

Produkční tvorba II. 1

Zobrazit rozvrh

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
206PTB1 Z 2 2/T česky letní
Garant předmětu:
Michal LÁZŇOVSKÝ
Jméno vyučujícího (jména vyučujících):
Michal LÁZŇOVSKÝ, Petr PROKOP
Výsledky učení dané vzdělávací složky:

Cílem předmětu je:

- prohloubit nabyté teoretické znalosti studentů v oblastech finančního řízení, fundraisingu, managementu, marketingu a projektového řízení skrze praxi při realizaci divadelního festivalu,

- prohloubit schopnosti a kompetence studentů při řízení a organizování kulturní události (eventu),

- vypěstovat u studentů komunikační a organizační návyky při projektové práci v týmu.

Forma studia:

Studentům je přidělena konkrétní role v rámci projektového týmu. Student samostatně realizuje úkoly vyplývající z této role. V rámci pravidelných seminářů vedených formou porady svou práci konzultuje. Jelikož konzultace probíhá společně, je každý se studentů svědkem a účastníkem plánování i realizace všech činností prováděných při organizaci divadelního festivalu.

Předpoklady a další požadavky:

Znalosti z oboru produkce v rozsahu povinných předmětů zařazených do studijního plánu I. ročníku oboru produkce.

Obsah kurzu:

V rámci předmětu Produkční tvorba II. tým studentů připravuje a v praxi realizuje mezinárodní divadelní festival Zlomvaz. Studenti mají v prvním semestru za úkol vyjednat zadání projektu se zadavatelem - fakultou, definovat potřebné zdroje a následně formulovat základní koncepci festivalu. V další fázi pak provádějí analýzy potřebných dat a plánují činnosti ve všech oblastech spojených s realizací divadelního festivalu - dramaturgie, řízení, financování, komunikace a další.

Doporučená nebo povinná literatura:

Doležal J., Máchal P., Lacko B. a kol.: Projektový management podle IPMA, Praha: Grada Publishing, 2009, 507 s.

Kolektiv: A Guide to the Project Management Body of Knowledge, Project management institute, 4. vydání, 2008, 459 s.

Sochorová, Iveta: Projektové řízení a divadlo, KP DAMU, diplomová práce, 2007, 186 s.

Johnová,Černá: Arts marketing : marketing umění a kulturního dědictví, Praha, Oeconomica, 2007

Dvořák, Jan: Kreativní management pro divadlo, Praha, 2004

Ledvinová, Jana, Základy fundraisingu, ICN, Praha: 1996

a další literatura k jednotlivým oblastem realizace divadelního projektu.

Hodnoticí metody a kritéria:

Podmínkou úspěšného zakončení předmětu a získání kreditů je:

- aktivní účast na přípravách festivalu,

- účast na seminářích (min. 80%),

- splnění zadaných samostatných úkolů,

- odevzdání písemně zpracované strategie realizace přidělené oblasti realizace.

Webová stránka předmětu:
Poznámka:
Rozvrh na zimní semestr 2016/2017:
Rozvrh zatím není připraven
Rozvrh na letní semestr 2016/2017:
06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
Po
Út
místnost D008
Kancelář

(Karlova 26, Praha 1)
LÁZŇOVSKÝ M.
16:15–17:45
(paralelka 1)
St
Čt
místnost
()
LÁZŇOVSKÝ M.
15:30–17:00
(paralelka 1)

Datum Den Čas Vyučující Místo Poznámky Č. paralelky
Út 16:15–17:45 Michal LÁZŇOVSKÝ Kancelář
Karlova 26, Praha 1
paralelka 1
Čt 15:30–17:00 Michal LÁZŇOVSKÝ
paralelka 1
Předmět je součástí následujících studijních plánů:
Platnost dat k 3. 7. 2017