English versionEnglish version
ACADEMY OF PERFORMING ARTS IN PRAGUE

Produkční tvorba II. 3

Zobrazit rozvrh

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
206PTB3 Z 5 2/T česky letní
Garant předmětu:
Michal LÁZŇOVSKÝ
Jméno vyučujícího (jména vyučujících):
Michal LÁZŇOVSKÝ, Petr PROKOP
Výsledky učení dané vzdělávací složky:

Cílem předmětu je:

- prohloubit nabyté teoretické znalosti studentů v oblastech finančního řízení, fundraisingu, managementu, marketingu a projektového řízení skrze praxi při realizaci divadelního festivalu,

- prohloubit schopnosti a kompetence studentů při řízení a organizování kulturní události (eventu),

- vypěstovat u studentů komunikační a organizační návyky při projektové práci v týmu.

Forma studia:

Studentům je přidělena konkrétní role v rámci projektového týmu. Student samostatně realizuje úkoly vyplývající z této role. V rámci pravidelných seminářů vedených formou porady svou práci konzultuje. Jelikož konzultace probíhá společně, je každý se studentů svědkem a účastníkem plánování i realizace všech činností prováděných při organizaci divadelního festivalu.

Předpoklady a další požadavky:

206ORF1 Organizace divadelního festivalu 1

Obsah kurzu:

Druhý semestr předmětu Organizace divadelního festivalu je věnován hlavně praktickému naplňování připravených strategií a realizaci definovaných činností nutných k přípravě a uskutečnění festivalu Zlomvaz, tj. zajištění vlastního programu, řízení financí, komunikace s partnery i veřejností atd.. Všechny činnosti jsou průběžně hodnoceny a korigovány pedagogy předmětu tak, aby si měli studenti možnost pomocí přímé zpětné vazby bezprostředně ověřovat správnost aplikace zvolených postupů a metod. Po realizaci samotného festivalu pak následuje proces uzavření projektu, jehož úspěšné završení je předpokladem úspěšného absolvování předmětu.

Doporučená nebo povinná literatura:

Doležal J., Máchal P., Lacko B. a kol.: Projektový management podle IPMA, Praha: Grada Publishing, 2009, 507 s.

Kolektiv: A Guide to the Project Management Body of Knowledge, Project management institute, 4. vydání, 2008, 459 s.

Sochorová, Iveta: Projektové řízení a divadlo, KP DAMU, diplomová práce, 2007, 186 s.

Johnová,Černá: Arts marketing : marketing umění a kulturního dědictví, Praha, Oeconomica, 2007

Dvořák, Jan: Kreativní management pro divadlo, Praha, 2004

Ledvinová, Jana, Základy fundraisingu, ICN, Praha: 1996

and other literature particular to various trade in theatre.

Hodnoticí metody a kritéria:

Podmínkou úspěšného zakončení předmětu a získání kreditů je:

- aktivní účast na realizaci festivalu,

- účast na seminářích (min. 80%),

- splnění zadaných samostatných úkolů,

- odevzdání písemné závěrečné zprávy za přidělenou oblast realizace.

Webová stránka předmětu:
Poznámka:
Rozvrh na zimní semestr 2016/2017:
Rozvrh zatím není připraven
Rozvrh na letní semestr 2016/2017:
06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
Po
Út
St
místnost D008
Kancelář

(Karlova 26, Praha 1)
LÁZŇOVSKÝ M.
09:30–11:30
(paralelka 1)
Čt

Datum Den Čas Vyučující Místo Poznámky Č. paralelky
St 09:30–11:30 Michal LÁZŇOVSKÝ Kancelář
Karlova 26, Praha 1
paralelka 1
Předmět je součástí následujících studijních plánů:
Platnost dat k 3. 7. 2017