Reklama a komunikace 1
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
206RKM1 | Z | 2 | 2/T | česky | zimní |
- Garant předmětu:
- Michal DEUS
- Jméno vyučujícího (jména vyučujících):
- Michal DEUS
- Výsledky učení dané vzdělávací složky:
-
1. Seznámit posluchače se základy teorie komunikace,
2. seznámit posluchače se základy fungování reklamy a jejích nástrojů,
3. vyzkoušet jak různé nástroje komunikace mohou fungovat v reálných situacích.
- Forma studia:
-
Lektorská činnost, diskuse, analýza ukázek zaznamenaných na médiích, diskuse s osobnostmi z oblasti marketingu, reklamy a médií.
- Předpoklady a další požadavky:
-
Nejsou žádné znalostní požadavky nutné pro zapsání tohoto předmětu.
- Obsah kurzu:
-
1. Co je to komunikace?
2. Co je reklama? Jak funguje?
3. Historie reklamy.
4. Nástroje komunikace.
5. Praktická část.
- Doporučená nebo povinná literatura:
-
Kotler, P.: MARKETING MANAGEMENT
Praha: Grada Publishing, 2001
D. Ogilvy: O reklamě
Praha: MP, 2007
Křížek, Z.; Crha, I.: JAK PSÁT REKLAMNÍ TEXT
Praha: Grada 2008
- Hodnoticí metody a kritéria:
-
Kredity jsou uděleny na základě:
aktivity na přednáškách,
vypracování prezentace.
Při absenci na třech a více přednáškách je podmínkou udělení zápočtu seminární práce v rozsahu 15-20 stran na předem dohodnuté téma. Při absenci vyšší než 50 % z celkového počtu přednášek nebude zápočet udělen.
- Webová stránka předmětu:
- Poznámka:
- Rozvrh na zimní semestr 2016/2017:
-
06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
Po Út St Čt Pá Datum Den Čas Vyučující Místo Poznámky Č. paralelky Čt 14:45–16:15 Michal DEUS Učebna
Karlova 26, Praha 1přednášková par. 1 - Rozvrh na letní semestr 2016/2017:
- Rozvrh zatím není připraven
- Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- Produkce (B.A.) (povinný předmět)