Toon Boom Animate/Harmony - Stage - Základní seznámení s programem
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
309MTB | Z | 1 | 1/D | anglicky, česky | letní |
- Garant předmětu:
- Jméno vyučujícího (jména vyučujících):
- Výsledky učení dané vzdělávací složky:
-
Absolventi modulu se seznámí s programem Toon Boom HARMONY Stage, či Toon Boom Animate
- Forma studia:
-
praktický workshop
- Předpoklady a další požadavky:
-
Bylo by vážně dobré si to v průběhu zkoušet (líp se to pak pamatuje a líp se taky ptá) takže notebooky s TB či počítače s TB a ideálně tablety.
- Obsah kurzu:
-
- Trocha té teorie - výhody a nevýhody TB oproti ostatním anim. software na trhu.
- na co se TB nejspíš hodí a na co zas ne? (převážně vector vs. bitmap)
- TB vs. Flash? aneb. kdo používá Flash by se nad používáním TB měl alespoň zamyslet.
- ukázka projektů, které využívají Toon Boom
- cílem této části je ujasnit si jestli vás to vůbec zajímá. Tedy zda-li byste zbylý čas neměli místo na modulu, raději strávit někde jinde užitečněji či příjemněji (zkrátka možnost ještě utéct).
- Seznámení s nabídkou Software společnosti Toon Boom
- otázky jako např. - co je to vlastně to Harmony? atd.
- nás bude zatím zajímat jen jedna část a to je Animate/Harmony - Stage
- Toon boom Animate / Stage
- interface - kde jsou jaké čudlátka a jak si je můžu přizpůsobit k obrazu svému.
- jednoduchá kreslená animace (digitální)
- Brush tool / Pencil tool - rozdíly
- Select tool - kupodivu je docela o čem povídat
- Paint tool + práce s paletami a správa barev - tohle je zrovna fakt paráda
- Time line / Xsheet - co? jak? proč?
- filosofie práce s časovou osou v TB
- layers + sublayers
- rozdíl mezi Time line a Xsheet - k čemu se co hodí?
- timing
- onion skin
- camera mode a drawing mode
- klíčová animace v TB - opravdu jen basic
- klíče - používání transformací (move, rotate, scale)
- PEG layer - významný to spojenec
- ease-in / ease-out aneb křivkové editory a jak na ně?
- animace kamery
- práce s trajektorií objektů
- multiplán aneb. jak získat paralaxu v TB - taky parádička
- úvod do práce s 3D prostorem v TB
- rozhození jednotlivých plánů
- Network view - taky jen velice z lehka
- na co to vůbec jako je, a proč to vypadá jak to vypadá?
- write modul a nastavení exportu
- Export - prostě export
- Doporučená nebo povinná literatura:
-
Manuál a odborné materiály týkajícíc se SW ToonBoom Harmony.
- Hodnoticí metody a kritéria:
-
zápočet se uděluje na základě absolvování celého kurzu. Ideálně i s výstupem, ale to je samozřejmě podmíněno technickými možnostmi.
- Webová stránka předmětu:
- Poznámka:
-
žádné
- Další informace:
- Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
- Předmět je součástí následujících studijních plánů: