English versionEnglish version
ACADEMY OF PERFORMING ARTS IN PRAGUE

Profesní angličtina pro výchovnou dramatiku 1

Předmět není vypsán Nerozvrhuje se

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
702DAVM1 Z 1 česky zimní
Garant předmětu:
Jméno vyučujícího (jména vyučujících):
Výsledky učení dané vzdělávací složky:

Schopnost komunikovat ve složitějších situacích

Schopnost vést diskusi o abstraktních tématech

Odborná slovní zásoba studovaného oboru

Forma studia:

čtení a analýza textu, poslech, výklad a procvičování gramatických a lexikálních struktur, řízené dialogy, samostatná prezentace

Předpoklady a další požadavky:

Podmínkou k zápisu je znalost jazyka odpovídající kurzům nižších úrovní.

Obsah kurzu:

Rozvíjení jazykových dovedností: čtení s porozuměním textů ze studovaného oboru

Gramatické jevy: frázová slovesa, slovesa s předložkou, věty přací, podmínková souvětí

Terminologie studovaného oboru

Doporučená nebo povinná literatura:

DAVIS, D. Acting in Classroom Drama. Calendar Island Publishers, Portland, Maine

HEWINGS, M. Advanced Grammar in Use. CUP, 2002. ISBN O-521-49868-6

SOARS, L. and J. New Headway Advanced. OUP, 2004. ISBN 0-19-436931-5

SPOLIN, V. Theatres Games For the Classroom. Northwestern University Press, Illinois, 1991

Cambridge First Certificate in English 4. CUP, 2001

NORRIS,R. Ready for First. Macmillan

Aktuální materiály z novin, časopisů a internetu.

Uvedené materiály se používají výběrově. Přesné informace sdělí konkrétní vyučující.

Hodnoticí metody a kritéria:

aktivní účast na semináři

vypracování zadaných úkolů

absolvování závěrečného testu

prezentace

Webová stránka předmětu:
Poznámka:

Pokud se student ze závažných důvodů výuky nezúčastní (stáž, soutěže, vážné zdravotní problémy), má povinnost kontaktovat příslušného vyučujícího, obstarat si materiály a domluvit si konzultace. V opačném případě nemá právo získat zápočet ani skládat zkoušku.

Další informace:
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
Předmět je součástí následujících studijních plánů:
Platnost dat k 3. 7. 2017