doc. Mgr. Jaroslav PROVAZNÍK
- Email:
- jaroslav.provaznik@damu.cz
- Předměty:
-
- Dětská scéna 1
- Doktorský seminář (garant předmětu)
- Historie a současnost dramatické výchovy (garant předmětu)
- Kapitoly z teorie literatury 1 (garant předmětu)
- Kapitoly z teorie literatury 2 (garant předmětu)
- Literatura pro děti a mládež 1 (garant předmětu)
- Literatura pro děti a mládež 1 (garant předmětu)
- Literatura pro děti a mládež 2 (garant předmětu)
- Literatura pro děti a mládež 2 (garant předmětu)
- Pedagogická praxe (garant předmětu)
- Praxe I. 1 (garant předmětu)
- Praxe I. 2 (garant předmětu)
- Praxe II. 1 (garant předmětu)
- Praxe II. 1 (garant předmětu)
- Praxe II. 2 (garant předmětu)
- Praxe II. 2 (garant předmětu)
- Praxe II. 3 (garant předmětu)
- Praxe II. 4 (garant předmětu)
- Praxe III. 1 (garant předmětu)
- Praxe III. 2 (garant předmětu)
- Samostatný tvůrčí projekt 1 (garant předmětu)
- Samostatný tvůrčí projekt 2 (garant předmětu)
- Teorie a didaktika dramatické výchovy (garant předmětu)
- Umění a výchova (garant předmětu)
- Úvod do teorie a historie dramatické výchovy a dětského divadla 1 (garant předmětu)
- Volitelný předmět (garant předmětu)
- Zahraniční stáž (garant předmětu)
- Vedené obhájené VŠKP:
-
- Moravčíková Monika – Využitie predmetu a práca s ním v dramatickej výchove
- Slavíková Dagmar – Dramatická výchova jako zájmová estetická činnost v Dětském domově se školou ve Slaném
- Jiránková Pavla – Po stopách táborské synagogy. Využití židovské tematiky pro víkendový projekt
- BcA. Pajanková Naděžda – Cesta k divadelnímu tvaru se skupinou dospívajících
- Korbelová Lenka – Dílo Josteina Gaardera amožnosti jeho využití v dramatické výchově
- Vitingerová Pavla – Svět Astrid Lindgrenové v kontextu dramatické výchovy
- Ponížilová Koutová Lubomíra – Romské pohádky - cesta k překonání předsudků
- MgA. Kopecká Aneta – Divadlo DRAK a jeho vliv na divadlo Spare Parts Puppet Theatre
- Lažanová Michaela – Uplatnění metod dramatické výchovy při výuce češtiny jako cizího jazyka
- MgA. Řezníčková Kateřina – České divadlo pro děti v první polovině 19. století
- BcA. Fidlerová Klára – Tři setkání s literaturou.
- BcA. Jedličková Klára – Poetický večer pro nejmenší
- BcA. Maděryč Vojtěch – Zástup - dramatizace povídky Raye Bradburyho
- BcA. Žáková Dana – Inscenační práce s dětmi dvou skupin na různých ZUŠ
- Nečasová Markéta – Metody dramatické výchovy jako cesta k rozvoji dětského čtenářství
- Šimůnek Antonín – Současná česká próza s dětským hrdinou jako předloha pro divadlo hrané dětmi
- MgA. Jurinová Barbora – Obrazy prechodu v ľudových rozprávkách
- MgA. Laloušková Kateřina – Využití DV v průřezových tématech na základní škole praktické
- MgA. Turková Martina – Pohádky H.Ch.Andersena v dramatizacích českých dětských souborů
- MgA. von Vorst Daniela – Projekt TUSCH - německý model spolupráce profesionálních divadel a škol
- MgA. Coufalová Petra – Současné francouzské divadelní texty pro děti a mládež
- MgA. Pařízek Aleš DiS. – Kostým v divadle hraném dospívající mládeží
- Mgr.BcA. Káňová Žaneta Ph.D. – Využití postupů storytellingu v přípravě inscenace se středoškolským souborem
- Mgr.BcA. Machková Tereza – Literární předloha jako cesta k tématu nesvobody
- BcA. Stehlíková Karolína – Výuka francouzštiny jako cizího jazyka prostředky dramatické výchovy
- MgA. Pavlíčková Andrea – Poetika pohádek Jana Wericha v divadle hraném dětmi
- MgA. Šimánková Martina – Poezie Josefa Bruknera pro děti a její inspirace pro dramatickou výchovu
- MgA. Káňová Žaneta Ph.D. – Storytelling a jeho možnosti v dramatické výchově
- MgA. Míčková Jitka – Václav Čtvrtek a jeho tvorba pro děti předškolního věku
- MgA. Dudová Kateřina – Dětské divadlo na Podblanicku
- MgA. Razím Daniel – Divadlo poezie?
- BcA. Řezáčová Bára Meda – Ke spolupráci a empatii skrze příběh
- BcA. Šeráková Jana – Sociální témata ve výuce DV pro studenty sociální činnosti