Povinné předměty hlavní |
|
Vocal Seminar
|
103SZ1 |
Z |
2 |
2/T |
|
103SZ2 |
Z |
2 |
2/T |
|
Repertoire Study
Martin BÁRTA, Vladimír DOLEŽAL, Magdaléna HAJÓSSYOVÁ, Pavel HORÁČEK, Roman JANÁL, Jana JONÁŠOVÁ, Helena KAUPOVÁ, Ivan KUSNJER, Natalija MELNIK, Libuše MÁROVÁ, Yvona VOTAVOVÁ
|
103SR1 |
Z |
1 |
1/T |
|
103SR2 |
Z |
1 |
1/T |
|
Solo Coaching
|
103SK1 |
Z |
1 |
1/T |
|
103SK2 |
Z |
1 |
1/T |
|
Vocal
Martin BÁRTA, Vladimír DOLEŽAL, Magdaléna HAJÓSSYOVÁ, Pavel HORÁČEK, Roman JANÁL, Jana JONÁŠOVÁ, Helena KAUPOVÁ, Ivan KUSNJER, Natalija MELNIK, Libuše MÁROVÁ, Yvona VOTAVOVÁ
|
103ZPE1 |
Z |
5 |
2/T |
|
103ZPE2 |
ZK |
5 |
2/T |
|
Minimální počet kreditů za semestr
|
9 |
9 |
Povinné předměty s možností opakovaného zapsání |
|
Practical in Opera Studio
|
103PO1 |
Z |
3 |
4/T |
|
103PO2 |
Z |
3 |
4/T |
|
Ensemble Singing in Opera Studio
|
103AZ1 |
Z |
1 |
1/T |
|
103AZ2 |
Z |
1 |
1/T |
|
Music History
|
108DHU1 |
Z |
4 |
2/T |
|
108DHU2 |
ZK |
4 |
2/T |
|
Italian for Opera Singers
|
702HIZ1 |
Z |
1 |
2/T |
|
702HIZ2 |
Z |
1 |
2/T |
|
Stage movement
|
103JP1 |
Z |
1 |
2/T |
|
103JP2 |
Z |
1 |
2/T |
|
Stage Expression
|
103JR1 |
Z |
1 |
2/T |
|
103JR2 |
Z |
1 |
2/T |
|
Compositions Analysis for Vocal
|
108RSZ1 |
Z |
5 |
2/T |
|
108RSZ2 |
ZK |
5 |
2/T |
|
Choir Singing
|
103SBZ1 |
Z |
1 |
4/T |
|
103SBZ2 |
Z |
1 |
4/T |
|
Vocal Intonation
|
103VI1 |
Z |
1 |
2/T |
|
103VI2 |
Z |
1 |
2/T |
|
Minimální počet kreditů za semestr
|
18 |
18 |
Compulsory optional subjects |
|
Foreign language (Bc) - required elective |
|
Z |
1 |
2/T |
|
|
ZK |
2 |
2/T |
|
Minimální počet kreditů za semestr
|
1 |
2 |
Optional subjects |
|
Selected Topics in Voice (Bc) - elective |
|
Foreign language - elective |
|
Movement and Relaxation Training - elective |
|
Physical Education - elective |
|
Minimální počet kreditů za semestr
|
0 |
0 |
Total number of set credits |
28 |
29 |
Recommended number of credits per semester that should be obtained from optional and compulsory-optional subjects |
2 |
1 |
Celkový doporučený počet kreditů za semestr
|
30 |
30 |