prof. Václav RIEDLBAUCH
- Email:
- vaclav.riedlbauch@hamu.cz
- Courses:
-
- Composition 10
- Composition 2 (Course guarantor)
- Composition 4 (Course guarantor)
- Composition 6 (Course guarantor)
- Composition 8
- Composition Seminar 10 (Course guarantor)
- Composition Seminar 2 (Course guarantor)
- Composition Seminar 4 (Course guarantor)
- Composition Seminar 6 (Course guarantor)
- Composition Seminar 8 (Course guarantor)
- Seminar work (Compostiion) (Course guarantor)
- Diploma thesis led and defended successfully:
-
- BcA. Vöröšová Jana – Vztah metrické a ametrické plochy v koncertantních skladbách
- BcA. Wajsar Petr – Deklamace češtiny v hudbě z rytmického hlediska
- BcA. Holáňová Marie – Nestandardní koncertantní principy v soudobé hudební tvorbě
- BcA. Holáňová Marie – Koncert pro flétnu a komorní orchestr
- BcA. Trojan Pavel – Specifika užití nástrojů ve větším komorním ansámblu na vybraných příkladech za posledních 30 let
- BcA. Trojan Pavel – Pavel Trojan: Sinfonietta pro komorní orchestr
- BcA. Wajsar Petr – Notový zápis multimetryckých a polyritmických struktur
- BcA. Wajsar Petr – "Maryša" - hudba pro celovečerní balet
- MgA.BcA. Christou Marios Ph.D. – Problematika zhudebnění textu v byzantské liturgické hudbě
- MgA. Trojan Pavel – Vokální symfonie v tvorbě Vladimíra Sommera a Miloslava Kabeláče
- MgA. Trojan Pavel – Vokální symfonie č.2 "Člověk a vesmír"
- MgA.BcA. Christou Marios Ph.D. – Studie pro klarinet a komorní orchestr
- BcA. Fila Jan – Prostorová kompozice
- BcA. Fila Jan – Stalo se Slovo. Opera-oratorium na biblický námět
- MgA. Fila Jan – Uplatnění koncertantního principu v dílech Alfreda Schnittkeho
- BcA. Jelen Bohuslav – Záměrné využití alikvotních tónů ve vokální kompozici
- BcA. Jelen Bohuslav – 21%
- MgA. Fila Jan – Improperia pro varhany, žestě, smyčce a bicí nástroje