Předměty a studijní plány zajišťované fakultou
Zajišťované obory a studijní plány
- Interpretace a teorie interpretace (8201V093) – doktorský
Zajišťované předměty
Skrýt předměty nevyučované v aktuálním semestru
| Kód | Název předmětu | Jazyk výuky | Rozvrh | ZIMNÍ SEMESTR | LETNÍ SEMESTR | |||||
| Vyučující | zakončení | kredity | rozsah | zakončení | kredity | rozsah | ||||
| 180DPTU | Disertace - textová část | česky | Z | 40 | Z | 40 | ||||
| 180DPHU | Disertace - textová část | česky | Z | 30 | Z | 30 | ||||
| 100HO1 | Hra v orchestru 1 | česky | Z | 3 | BLOK | |||||
| 100HO10 | Hra v orchestru 10 | česky | Z | 2 | BLOK | |||||
| 100HO2 | Hra v orchestru 2 | česky | Z | 2 | BLOK | |||||
| 100HO3 | Hra v orchestru 3 | česky | Z | 3 | BLOK | |||||
| 100HO4 | Hra v orchestru 4 | česky | Z | 2 | BLOK | |||||
| 100HO5 | Hra v orchestru 5 | česky | Z | 3 | BLOK | |||||
| 100HO6 | Hra v orchestru 6 | česky | Z | 3 | BLOK | |||||
| 100HO7 | Hra v orchestru 7 | česky | Z | 2 | BLOK | |||||
| 100HO8 | Hra v orchestru 8 | česky | Z | 2 | BLOK | |||||
| 100HO9 | Hra v orchestru 9 | česky | Z | 2 | BLOK | |||||
| 180ISO | Interpretace stylových období | česky | Z | 25 | Z | 25 | ||||
| 100PA1 | Profesní aktivity 1 | česky | Z | 3 | Z | 3 | ||||
| 100PA2 | Profesní aktivity 2 | česky | Z | 3 | Z | 3 | ||||
| 100PA3 | Profesní aktivity 3 | česky | Z | 3 | Z | 3 | ||||
| 100PA4 | Profesní aktivity 4 | česky | Z | 3 | Z | 3 | ||||
| 100PA5 | Profesní aktivity 5 | česky | Z | 3 | Z | 3 | ||||
| 100PA6 | Profesní aktivity 6 | česky | Z | 3 | Z | 3 | ||||
| 100PA7 | Profesní aktivity 7 | česky | Z | 3 | Z | 3 | ||||
| 100PA8 | Profesní aktivity 8 | česky | Z | 3 | Z | 3 | ||||
| 180SPEC1 | Specializace 1 | česky | ZK | 20 | ZK | 20 | ||||
| 180SPEC2 | Specializace 2 | česky | Z | 15 | Z | 15 | ||||
| 180UOVPC | Umělecká, odborná, vědecká a pedagogická činnost | česky | Z | 30 | Z | 30 | ||||
| 180UVHU | Umělecký výkon | česky | Z | 30 | Z | 30 | ||||
| 180VUOC | Vědecká, umělecká a odborná činnost | česky | Z | 25 | Z | 25 | ||||