English versionEnglish version
ACADEMY OF PERFORMING ARTS IN PRAGUE

Základy taneční produkce 2

Zobrazit rozvrh

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
107ZTP2 Z 1 1/T česky letní
Garant předmětu:
Lucie HAYASHI
Jméno vyučujícího (jména vyučujících):
Lucie HAYASHI
Výsledky učení dané vzdělávací složky:

Studenti se seznámí se základními pojmy, institucemi, financováním tanečního umění (státní rozpočet, grantový systém) a dalšími oblastmi nutnými pro všeobecný přehled a předpoklady k činnosti produkčního při přípravě tanečního představení. Součástí probíraných témat bude také příprava rozpočtu a grantové žádosti projektu, spolupráce s dramaturgem a choreografem na produkci představení, postprodukce projektu, PR, reklama, marketing, hostování a zájezdová činnost souborů, zahraniční rozhled, grantová podpora a podobně.

Forma studia:

Přednáška s praktickými cvičeními v terénu.

Předpoklady a další požadavky:

Žádné.

Obsah kurzu:

Studenti se seznámí se základními pojmy, institucemi, financováním tanečního umění (státní rozpočet, grantový systém) a dalšími oblastmi nutnými pro všeobecný přehled a předpoklady k činnosti produkčního při přípravě tanečního představení. Součástí probíraných témat bude také příprava rozpočtu a grantové žádosti projektu, spolupráce s dramaturgem a choreografem na produkci představení, postprodukce projektu, PR, reklama, marketing, hostování a zájezdová činnost souborů, zahraniční rozhled, grantová podpora a podobně.

Doporučená nebo povinná literatura:

Bačuvčík, Radim: Marketing kultury

Dvořák, Jan: Kreativní management pro divadlo, aneb, O divadle jinak: kapitoly k tématu realizace divadla

Kaiser, Michael M.: Strategické plánování v umění.

Návratová, Jana a kol. Tanec v České republice: definice, historie, financování, legislativa, sociální problematika, školství, reflexe oboru.

Obst, Otto a kol. Základy obecného managementu

Paulovčáková Lucie: Marketing. Přístup k marketingovému řízení

Simek, Stepan S: Financing of Czech Theatre/Financování českého divadla.

Smolíková, Marta Management umění.

Svoboda, Václav: Public relations moderně a účinně

Vojík, Vladimír: Podnikání v kultuře a umění

Weinrich, H., Koontz, H. Management

Hodnoticí metody a kritéria:

Aktivní účast v hodinách, vypracování anotací a rozpočtu projektu, prezentace

Webová stránka předmětu:
Poznámka:
Rozvrh na zimní semestr 2017/2018:
Rozvrh zatím není připraven
Rozvrh na letní semestr 2017/2018:
Rozvrh zatím není připraven
Předmět je součástí následujících studijních plánů:
Platnost dat k 18. 6. 2018