English versionEnglish version
ACADEMY OF PERFORMING ARTS IN PRAGUE

Computer Games and Art

Zobrazit rozvrh

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
307MCGA Z 1 10/S anglicky, česky letní
Garant předmětu:
Hynek ALT
Jméno vyučujícího (jména vyučujících):
Hynek ALT
Výsledky učení dané vzdělávací složky:

Modul se zaměřuje na prolínání herního průmyslu a volného umění. Všímá si technických možností současných počítačových her a uplatnění těchto možností (real-time renderování 3D prostředí, narativní strategie) v kontextu současného umění. Modul se snaží zpřítomnit počítačové hry jako součást naší každodenní zkušenosti a emancipovat je na úroveň jiných zdrojů inspirace.

Forma studia:

prezenční

Předpoklady a další požadavky:

Účast na ateliérových schůzkách - Ateliér fotografie a nových médií

Obsah kurzu:

Modul je zaměřen na přehled aktuálních trendů na poli současného herního průmyslu, nezávislých iniciativ a slepých vývojových větví. Modul se skládá ze dvou částí:

1)prezentace aktuálních trendů a nezávislých titulů

2)LAN Game Session - hra vybraných příkladů v kolektivu

Doporučená nebo povinná literatura:

Helena Bendová, Umění počítačových her, NAMU, 2017

Společenské vědy a audiovize, Helena Bendová, Matěj Strnad eds., AMU, 2018

The Video Game Theory Reader, Mark J.P. Wolf (Editor), Bernard Perron (Editor), Routledge, 2003

v modulu Jen Kratochvíl

Hodnoticí metody a kritéria:

účast na modulu

aktivní účast na přípravě a kritickém zhodnocení

Webová stránka předmětu:
Poznámka:

Přednášející: Max Vajt

Rozvrh na zimní semestr 2017/2018:
Rozvrh zatím není připraven
Rozvrh na letní semestr 2017/2018:
Rozvrh zatím není připraven
Předmět je součástí následujících studijních plánů:
Platnost dat k 18. 6. 2018