Computer Games and Art
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
307MCGA | Z | 1 | 10/S | anglicky, česky | letní |
- Garant předmětu:
- Hynek ALT
- Jméno vyučujícího (jména vyučujících):
- Hynek ALT
- Výsledky učení dané vzdělávací složky:
-
Modul se zaměřuje na prolínání herního průmyslu a volného umění. Všímá si technických možností současných počítačových her a uplatnění těchto možností (real-time renderování 3D prostředí, narativní strategie) v kontextu současného umění. Modul se snaží zpřítomnit počítačové hry jako součást naší každodenní zkušenosti a emancipovat je na úroveň jiných zdrojů inspirace.
- Forma studia:
-
prezenční
- Předpoklady a další požadavky:
-
Účast na ateliérových schůzkách - Ateliér fotografie a nových médií
- Obsah kurzu:
-
Modul je zaměřen na přehled aktuálních trendů na poli současného herního průmyslu, nezávislých iniciativ a slepých vývojových větví. Modul se skládá ze dvou částí:
1)prezentace aktuálních trendů a nezávislých titulů
2)LAN Game Session - hra vybraných příkladů v kolektivu
- Doporučená nebo povinná literatura:
-
Helena Bendová, Umění počítačových her, NAMU, 2017
Společenské vědy a audiovize, Helena Bendová, Matěj Strnad eds., AMU, 2018
The Video Game Theory Reader, Mark J.P. Wolf (Editor), Bernard Perron (Editor), Routledge, 2003
v modulu Jen Kratochvíl
- Hodnoticí metody a kritéria:
-
účast na modulu
aktivní účast na přípravě a kritickém zhodnocení
- Webová stránka předmětu:
- Poznámka:
-
Přednášející: Max Vajt
- Rozvrh na zimní semestr 2017/2018:
- Rozvrh zatím není připraven
- Rozvrh na letní semestr 2017/2018:
- Rozvrh zatím není připraven
- Předmět je součástí následujících studijních plánů: