Motion Capture
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
373MMC | Z | 1 | 6/S | česky | letní |
- Garant předmětu:
- Matyáš TRNKA
- Jméno vyučujícího (jména vyučujících):
- Helena BENDOVÁ, Štěpán KMENT, Matyáš TRNKA
- Výsledky učení dané vzdělávací složky:
-
Student získa představu o procesu sběru dat (pohybů), pomocí soustavy kamer, jejich následné vyhodnocení a úpravu pro další použití. Dále pak aplikace dat na reálný 3D objekt – rozanimování virtuálního modelu v PC.
- Forma studia:
-
prezenční
- Předpoklady a další požadavky:
-
nejsou požadovány
- Obsah kurzu:
-
Studenti budou seznámeni s technologií Motion Capture (záznam reálného pohybu a jeho následná digitalizace) v největší české společnosti na výrobu počítačových her Bohemia Interactive. Motion capture je v dnešní době velmi rozšířenou technologií, pomocí níž se připravují scény nejen do počítačových her, ale i hraných či animovaných filmu.
Ukázka a odzkoušení technologie proběhne v sídle společnosti v Mníšku pod Brdy. Lektorem modulu je hlavní vedoucí Motion Capture studia.
Harmonogaram:
9:40 - sraz na místě (před budovou Bohemia Interactive)
10:00 – začátek modulu
12:00 – 13:00 – ukončení modulu (2 – 3 hodiny)
13:00 – konec modulu
- Doporučená nebo povinná literatura:
-
není požadována
- Hodnoticí metody a kritéria:
-
zápočet bude udělen na základě 100% účasti na modulu
- Webová stránka předmětu:
- Poznámka:
-
Google mapa (místo srazu):
- Rozvrh na zimní semestr 2017/2018:
- Rozvrh zatím není připraven
- Rozvrh na letní semestr 2017/2018:
-
Datum Den Čas Vyučující Místo Poznámky Č. paralelky 18.05.2018 09:40–13:00 Štěpán KMENT Místo konání: Motion Capture Studio, Mníšek pod Brdy paralelka 1 - Předmět je součástí následujících studijních plánů: