prof. Juraj FILAS
- Email:
- juraj.filas@hamu.cz
- Teacher's web page
- www.juraj-filas.com
- Courses:
-
- Diploma thesis led and defended successfully:
-
- Plachká Michaela – Intermediální prvky v české tvorbě na přelomu 20. a 21. stol. na vybraných příkladech
- BcA. Košnarová Zdeňka – Využití improvizace ve vážné hudbě
- MgA. Plachká Michaela – Klid a vzruch jako formotvorný činitel
- Kadeřábek Jiří – Noční ulice
- BcA.MgA. Košnarová Zdeňka – Vliv jazzu v českých klavírních koncertech
- BcA. Aitbayeva Nargiza – Lidové dechové nástroje Kazachstánu a jejich využití v hudbě Kazašských autorů.
- BcA. Aitbayeva Nargiza – Nargiza Aitbayeva: Na druhé straně
- BcA.MgA. Košnarová Zdeňka – Za nebem
- BcA. Sýkora Tomáš – Prolínání soudobé vážné hudby a jazzu ve vybraných příkladech
- BcA. Sýkora Tomáš – Sýkora Tomáš: Love, Peace and Happines (pro smyčcový orchestr, jazzový sextet, soprán a popový zpěv)
- BcA. Švarcová Terezie – Dvojí přístup k sólovému hlasu v tvorbě Luciana Beria
- BcA. Švarcová Terezie – Švarcová Terezie: Pět německých písní
- MgA. Khinkov Aitbayeva Nargiza – Tradiční a soudobá hudba Kazachstánu 2. poloviny 20. století na příkladech tvorby současných
autorů
- MgA. Khinkov Aitbayeva Nargiza – Dnes a Zítra. Skladba pro malý symfonický orchestr
- MgA. Švarcová Terezie – Drei Gedichte von Christian Morgenstern pro symfonický orchestr a dva ženské hlasy
- BcA. Kux Martin – Česká tvorba koncertního melodramu 2. poloviny 20. století a začátku 21.
- BcA. Horká Kateřina – Integrace jazzových prvků ve vlastní kompoziční práci - jako doplňková písemná práce
- BcA. Kliment Henrich – Paralelizmus jako jeden z princípov vedenia viachlasu
- BcA. Kux Martin – Struny ve větru (písňový cyklus pro baryton a komorní orchestr na vybrané básně Josefa Hory)
- BcA. Horká Kateřina – Impuls pro xylofon, klavír a symfonický orchestr
- BcA. Kliment Henrich – Tempus Fugit pre sláčikový orchester (15´)
Generated on 2018-06-18