Česká verzeČeská verze
ACADEMY OF PERFORMING ARTS IN PRAGUE

prof. Juraj FILAS

Email:
juraj.filas@hamu.cz
Teacher's web page
www.juraj-filas.com
Courses:
Diploma thesis led and defended successfully:
  • Plachká Michaela – Intermediální prvky v české tvorbě na přelomu 20. a 21. stol. na vybraných příkladech
  • BcA. Košnarová Zdeňka – Využití improvizace ve vážné hudbě
  • MgA. Plachká Michaela – Klid a vzruch jako formotvorný činitel
  • Kadeřábek Jiří – Noční ulice
  • BcA.MgA. Košnarová Zdeňka – Vliv jazzu v českých klavírních koncertech
  • BcA. Aitbayeva Nargiza – Lidové dechové nástroje Kazachstánu a jejich využití v hudbě Kazašských autorů.
  • BcA. Aitbayeva Nargiza – Nargiza Aitbayeva: Na druhé straně
  • BcA.MgA. Košnarová Zdeňka – Za nebem
  • BcA. Sýkora Tomáš – Prolínání soudobé vážné hudby a jazzu ve vybraných příkladech
  • BcA. Sýkora Tomáš – Sýkora Tomáš: Love, Peace and Happines (pro smyčcový orchestr, jazzový sextet, soprán a popový zpěv)
  • BcA. Švarcová Terezie – Dvojí přístup k sólovému hlasu v tvorbě Luciana Beria
  • BcA. Švarcová Terezie – Švarcová Terezie: Pět německých písní
  • MgA. Khinkov Aitbayeva Nargiza – Tradiční a soudobá hudba Kazachstánu 2. poloviny 20. století na příkladech tvorby současných autorů
  • MgA. Khinkov Aitbayeva Nargiza – Dnes a Zítra. Skladba pro malý symfonický orchestr
  • MgA. Švarcová Terezie – Drei Gedichte von Christian Morgenstern pro symfonický orchestr a dva ženské hlasy
  • BcA. Kux Martin – Česká tvorba koncertního melodramu 2. poloviny 20. století a začátku 21.
  • BcA. Horká Kateřina – Integrace jazzových prvků ve vlastní kompoziční práci - jako doplňková písemná práce
  • BcA. Kliment Henrich – Paralelizmus jako jeden z princípov vedenia viachlasu
  • BcA. Kux Martin – Struny ve větru (písňový cyklus pro baryton a komorní orchestr na vybrané básně Josefa Hory)
  • BcA. Horká Kateřina – Impuls pro xylofon, klavír a symfonický orchestr
  • BcA. Kliment Henrich – Tempus Fugit pre sláčikový orchester (15´)
Generated on 2018-06-18