doc. Mgr. Jakub KUDLÁČ
- Email:
- jakub.kudlac@famu.cz
- Courses:
-
- Analytical Seminar 1 (Course guarantor)
- Analytical Seminar 2 (Course guarantor)
- Analytical Seminar 3 (Course guarantor)
- Analytical Seminar 4 (Course guarantor)
- Analytical Seminar 5 (Course guarantor)
- Analytical Seminar 6 (Course guarantor)
- Analytical Seminar 7 (Course guarantor)
- Analytical Seminar 8 (Course guarantor)
- Diploma Seminar 1
- Diploma Seminar 2
- Film and Life (Course guarantor)
- Film Genre 1 (Course guarantor)
- Film Genre 2 (Course guarantor)
- Listening Analysis 1 (Course guarantor)
- Listening Analysis 2 (Course guarantor)
- Listening Analysis 3 (Course guarantor)
- Listening Analysis 4 (Course guarantor)
- Music in Animated Film 1 (Course guarantor)
- Music Theory (Course guarantor)
- Practical Music Skills 1 (Course guarantor)
- Practical Music Skills 2 (Course guarantor)
- Soundtrack Aesthetics (Course guarantor)
- Theory of Film Music 1 (Course guarantor)
- Theory of Film Music 2 (Course guarantor)
- Theory of Film Music Seminar (Course guarantor)
- Diploma thesis led and defended successfully:
-
- Foukal Jan – Ticho v dokumentárním filmu
- BcA. Badhan Nebeská Jitka – Zvukové pojetí divadla ve filmu v Hamletovi Franca Zeffirelliho
- BcA. Knot Adalbert-Vojtěch – Theremin a emoce ve filmu
- BcA. Levý Adam – Horor a postupy zvukové dramaturgie pracující s emocí strachu
- MgA. Hilčanský Peter – Definovanie postáv zvukom.
- MgA. Richtr Jan – Čas a zvuk ve filmu
- BcA. Lapčík Radim – Mít uši k vidění
- BcA. Marinová Viera – Vplyv hudby na emocionálne a kognitívne vnímanie diváka a jej využitie vo filmovej narácií
- BcA. Černohorský Ondřej – Hudební dramaturgie ve filmech Davida Lynche
- MgA. Lapčík Radim – Z doslechu, nebo na vlastní uši?
- MgA. Levý Adam – Zvuková dramaturgie v současném americkém seriálu