Úvod do taneční teorie 2
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
107UTT2 | ZK | 2 | 1T | česky | letní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Výsledky učení dané vzdělávací složky
Cílem tohoto semestru je proniknout hlouběji do problematiky tvoření tance a jeho prezentace v rámci hudebního divadla.
Forma studia
Výklad o dané problematice s četbou textů a ukázkami, následná diskuse.
Předpoklady a další požadavky
Absolvování předmětu Úvod do taneční teorie 1
Obsah kurzu
Základní druhy tanečních pohybů podle Theléura, Didelota, Cecchettiho a moderní rozlišování podle metody Language of Dance Center. Analýza tanečních pohybů podle metody Jooss-Leeder, výrazové kvality pohybu vycházející z této metody. Principy výrazového a významového působení formací tanečníků na jevišti - formace pro dvojice a skupinu. Dráhy pohybu pojevišti a jejich významotvorný efekt.
Doporučená nebo povinná literatura
Jenčík, Joe: Tanec a jeho tváření. Praha 1926
Winnearlis, Jane: The Jooss-Leeder Method.
The seven movements of Dance.In: Dance Research
Hodnoticí metody a kritéria
Kredity jsou uděleny na základě aktivní účasti na přednáškách a vypracování a prezentaci úkolu, který bude studentům přidělen.ˇUstní zkouška z probíraných témat. Hodnocení se skládá: 25% z aktivity při hodinách, 40% hodnocení kvality prezentace úkolu, 35% hodnocení ústní zkoušky.
Poznámka
Nejsou.
Rozvrh na zimní semestr 2018/2019:
Rozvrh zatím není připraven
Rozvrh na letní semestr 2018/2019:
06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
|
|
---|---|
Po |
|
Út |
|
St |
|
Čt |
|
Pá |
|
Datum | Den | Čas | Vyučující | Místo | Poznámky | Č. paralelky |
---|---|---|---|---|---|---|
Út | 12:30–14:00 | Helena KAZÁROVÁ | učebna Hartigovský palác |
přednášková par. 1 |
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Obor Choreografie (Bc) (povinný předmět s možností opakovaného zapsání)
- Obor Taneční věda (Bc) (povinný předmět s možností opakovaného zapsání)