Management projektu 4
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
206MGP4 | Z | 2 | 24S | česky | letní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Výsledky učení dané vzdělávací složky
Student v roli managera projektu zná své silné stránky a umí je efektivně využívat, reflektuje vlastní prostor pro rozvoj a dokáže řídit projekt, se zdůrazněným zřetelem ke schopnosti vyjednat si zadání projektu.
Forma studia
Seminárně v celodenním bloku. Studenti pracují na konkrétních individuálních či týmových zakázkách z vlastní praxe. V průběhu probíhá vyhodnocování, zda všichni rozumí nastavenému kontextu a zda je pro ně seminář užitečný.
Předpoklady a další požadavky
Předpokladem je předchozí absolvování předmětu 206MGP1-3 Management projektu 1-3.
Obsah kurzu
Obsah dle konkrétních objednávek studentů, např.:
- Osobnostní typologie.
- Zdravé sebevědomí.
- Užitečná zpětná vazba.
- Asertivita a schopnost říci NE.
- Konstruktivismus a jeho dopady na komunikaci.
- Role v týmu.
- Zásady facilitace a umění vedení porad.
- Sebereflexe.
- Pomoc x kontrola.
- SMART zadání.
- Koncept silných stránek a prostoru pro rozvoj a jak s tím užitečně pracovat u sebe i druhých.
Doporučená nebo povinná literatura
Bahbouh, Radvan: Pohádka o ztracené krajině: psychologie sebekoučování. VI. vydání. Praha: Qed Group, 2018
Crkalová, Anna a Riethof, Norbert: Průvodce světem koučování a osobnostní typologie: inspirace pro praxi. Praha: Management Press, 2012
Doležal J., Máchal P., Lacko B. a kol.: Projektový management podle IPMA, Praha: Grada Publishing, 2009
Fromm, Erich: Umění být, Praha: Naše vojsko, 1994
MÜHLFEIT, Jan a Melina COSTI. Pozitivní leader: jak energie a štěstí pohánějí špičkové týmy na cestě k úspěchu. Přeložil Viktor JUREK. V Brně: Management Press, 2017
Pacovský P.: Člověk a čas, Time Management IV. generace, Praha: Grada Publishing, 2007
Parma, Petr: Systemické koučování, Praha: ISK, 2004
Popper, Karl: Logika vědeckého zkoumání, Praha: Oikoymenh, 1997
Schlippe, Arist von, Schweitzer J.: Systemická terapie a poradenství, Brno: Cesta, 2006
Sinek, Simon: Začněte s proč: jak vůdčí osobnosti inspirují k činům. V Brně: Jan Melvil, 2013
Hodnoticí metody a kritéria
Kredity jsou uděleny na základě aktivní účasti na seminářích.
Rozvrh na zimní semestr 2018/2019:
Rozvrh zatím není připraven
Rozvrh na letní semestr 2018/2019:
06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
|
|
---|---|
Po |
|
Út |
|
St |
|
Čt |
|
Pá |
|
Datum | Den | Čas | Vyučující | Místo | Poznámky | Č. paralelky |
---|---|---|---|---|---|---|
Pá | 09:00–15:30 | Jarmila Ester FIŠEROVÁ | paralelka 1 |
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Produkce (B.A.) (povinný předmět)