Produkční tvorba II. 2
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
206PTB2 | Z | 4 | 2T | česky | zimní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Výsledky učení dané vzdělávací složky
Cílem předmětu je
- prohloubit nabyté teoretické znalosti studentů v oblastech finančního řízení, fundraisingu, managementu, marketingu a projektového řízení skrze praxi při realizaci divadelního festivalu,
- prohloubit schopnosti a kompetence studentů při řízení a organizování kulturní události (eventu),
- vypěstovat u studentů komunikační a organizační návyky při projektové práci v týmu.
Forma studia
Studentům je přidělena konkrétní role v rámci projektového týmu. Student samostatně realizuje úkoly vyplývající z této role. V rámci pravidelných seminářů vedených formou porady svou práci konzultuje. Jelikož konzultace probíhá společně, je každý se studentů svědkem a účastníkem plánování i realizace všech činností prováděných při organizaci divadelního festivalu.
Předpoklady a další požadavky
Znalosti z oboru produkce v rozsahu povinných předmětů zařazených do studijního plánu I. ročníku oboru produkce.
Obsah kurzu
V rámci předmětu Organizace divadelního festivalu tým studentů připravuje a v praxi realizuje mezinárodní divadelní festival Zlomvaz. Studenti mají v prvním semestru za úkol vyjednat zadání projektu se zadavatelem - fakultou, definovat potřebné zdroje a následně formulovat základní koncepci festivalu. V další fázi pak provádějí analýzy potřebných dat a plánují činnosti ve všech oblastech spojených s realizací divadelního festivalu - dramaturgie, řízení, financování, komunikace a další.
Doporučená nebo povinná literatura
Doležal J., Máchal P., Lacko B. a kol.: Projektový management podle IPMA, Praha: Grada Publishing, 2009, 507 s.
Kolektiv: A Guide to the Project Management Body of Knowledge, Project management institute, 4. vydání, 2008, 459 s.
Sochorová, Iveta: Projektové řízení a divadlo, KP DAMU, diplomová práce, 2007, 186 s.
Johnová,Černá: Arts marketing : marketing umění a kulturního dědictví, Praha, Oeconomica, 2007
Dvořák, Jan: Kreativní management pro divadlo, Praha, 2004
Ledvinová, Jana, Základy fundraisingu, ICN, Praha: 1996
and other literature particular to various trade in theatre.
Hodnoticí metody a kritéria
Podmínkou úspěšného zakončení předmětu a získání kreditů je:
- aktivní účast na přípravách festivalu,
- účast na seminářích (min. 80%),
- splnění zadaných samostatných úkolů,
- odevzdání písemně zpracované strategie realizace přidělené oblasti realizace.
Rozvrh na zimní semestr 2018/2019:
06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
|
|
---|---|
Po |
|
Út |
|
St |
|
Čt |
|
Pá |
|
Datum | Den | Čas | Vyučující | Místo | Poznámky | Č. paralelky |
---|---|---|---|---|---|---|
Po | 13:15–14:15 | Michal LÁZŇOVSKÝ | Kabinet Karlova 26, Praha 1 |
přednášková par. 1 | ||
Čt | 10:45–12:15 | Michal LÁZŇOVSKÝ | Kabinet Karlova 26, Praha 1 |
přednášková par. 1 |
Rozvrh na letní semestr 2018/2019:
Rozvrh zatím není připraven
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Produkce (B.A.) (povinný předmět hlavní)