Pedagogická praxe KP

Zobrazit rozvrh

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
305PP Z 5 20S česky zimní i letní

Garant předmětu

Karla STOJÁKOVÁ

Jméno vyučujícího (jména vyučujících)

Jaromír KALLISTA

Výsledky učení dané vzdělávací složky

Pedagogické praxe KP má za úkol procvičit studentovu schopnost předávat nabyté vědomosti a zkušenosti svým kolegům, studentům jiných oborů, nebo studentům nižších ročníků. Tato schopnost je pro budoucího produkčního i producenta velmi cenná, protože se bude celý svůj profesní život setkávat s nutností předávat svoje názory, vědomosti a informace dál, svým spolupracovníkům, takovým způsobem aby byly akceptovány a to ne jen jako příkaz nadřízeného.

Forma studia

Student vedoucímu své dílny sám navrhne způsob jakým hodlá splnit svoji Pedagogickou praxi.

Pokud si student zvolí způsob přednášky nebo modulu musí předložit sylabus své přednášky a ten podléhá schválení vedoucího katedry.

Předpoklady a další požadavky

Nadprůměrně kvalitní vědomosti, získané studiem na FAMU, nebo v z jiných zdrojů, které je možné předat ostatním studentům.

Obsah kurzu

Splnění Pedagogické praxe je možné v zásadě několika způsoby:

1, Student formou přednášky informuje ostatní kolegy v rámci své dílny, ročníku nebo celé katedry o své zahraniční stáži, respektive o zajímavostech se kterými se tam setkal a závěrech, které z toho vyvodil. Po přednášce student formou semináře probere různé otázky k tématu.

2, Student formou přednášky - modulu nabídne ostatním studentům produkce, nebo celé FAMU, kvalitní informace a vědomosti, které získal mimo FAMU a které mohou být studentům FAMU prospěšné-

3, Student si domluví a uskuteční informační přednášky o problematice audiovizuální tvorby, studiu na FAMU a oboru produkce a producentství pro některou střední nebo vysokou školu.

4, Student je pověřen svým vedoucím dílny jako supervisor (ale také pomocník a rádce) na některé mimořádně náročné cvičení, které provádí student prvého, maximálně druhého ročníku KP. (V tomto případě student spoluzodpovídá za rozpočet a plán realizace)

Všechny tři možné varianty provádí student po dohodě se svým vedoucím dílny, který také kontroluje kvalitu a rozsah činnosti.

Požadovaný objem činnosti je cca 18 hod. ( u přednášek se započítává i příprava)

Splněnou Pedagogickou praxi KP zapisuje vedoucí dílny.

Doporučená nebo povinná literatura

Aristotelés: Rétorika

Esposito Janet: Jak překonat strach z veřejného vystoupení

Tom Peters: Malé velké věciI

Hodnoticí metody a kritéria

Hodnocení jednotlivých možností:

1, Student formou přednášky informuje ostatní kolegy v rámci své dílny, ročníku nebo celé katedry o své zahraniční stáži, respektive o zajímavostech se kterými se tam setkal a závěrech, které z toho vyvodil. Po přednášce student formou semináře probere různé otázky k tématu.

Hodnotí vedoucí dílny, vedoucí katedry, nebo jím pověřený pedagog.

2, Student formou přednášky - modulu nabídne ostatním studentům produkce, nebo celé FAMU, kvalitní informace a vědomosti, které získal mimo FAMU a které mohou být studentům FAMU prospěšné.

Hodnotí vedoucí dílny, vedoucí katedry, nebo jím pověřený pedagog.

3, Student si domluví a uskuteční informační přednášky o problematice audiovizuální tvorby, studiu na FAMU a oboru produkce a producentství pro některou střední nebo vysokou školu.

Student přinese potvrzení od vedení příslušné školy o vykonání přednášky a její hodnocení místním pedagogem.

4, Student je pověřen svým vedoucím dílny jako supervisor (ale také pomocník a rádce) na některé mimořádně náročné cvičení, které provádí student prvého, maximálně druhého ročníku KP. (V tomto případě student spoluzodpovídá za rozpočet a plán realizace)

Všechny tři možné varianty provádí student po dohodě se svým vedoucím dílny, který také kontroluje kvalitu a rozsah činnosti.

Požadovaný objem činnosti je cca 18 hod. ( u přednášek se započítává i příprava)

Hodnotí vedoucí dílny.

Splněnou Pedagogickou praxi KP zapisuje vedoucí dílny.

Poznámka

Předmět lze splnit kdykoli během celého studia.

Rozvrh na zimní semestr 2018/2019:

Rozvrh zatím není připraven

Rozvrh na letní semestr 2018/2019:

Rozvrh zatím není připraven

Předmět je součástí následujících studijních plánů