Public Relations 1
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
305PUBR1 | Z | 2 | 24S | česky | zimní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Výsledky učení dané vzdělávací složky
Cílem semináře je nabídnout studentům podstatné znalosti a dovednosti z oblasti řízení vztahů s veřejností, s důrazem na praktické využití. Rozšíření dosavadních vědomostí studentů, získaných v průběhu studia z předchozích modulů, s ohledem na současné trendy a tendence v marketingu. Seznámit studenty s důležitostí a principy komunikace organizace s veřejností.
Forma studia
Předpoklady a další požadavky
Nejsou žádné znalostní požadavky nutné pro zapsání tohoto předmětu.
Obsah kurzu
Semináře jsou zaměřeny na následující témata: Proces přípravy, realizace a vyhodnocení mediálních kampaní v rámci filmového PR. Mediální servis - základní principy, vývoj za posledních 15 let, nové trendy, zapojení internetu, sociálních sítí. Práce s médii - příprava a distribuce tiskových zpráv, press-kitů, realizace novinářských dnů, tiskových konferencí, novinářských projekcí, soutěží, zprostředkování rozhovorů apod. Oslovení specifického publika, pravidelných i potenciálních filmových diváků, cílení na definovanou diváckou skupinu apod. Analýza a následná diskuse ke konkrétním mediálním kampaním. Student získá komplexní informace o fungování filmového PR, podložené dlouholetými praktickými zkušenostmi.
Doporučená nebo povinná literatura
CAYWOOD, C. L. Public relation : řízená komunikace podniku s veřejností. Brno: Computer Press, 2003.
SCOTT, D. M. Nová pravidla marketingu a PR : naučte se využívat vydávání zpráv, blogy, podcasty, virální marketing a online média pro přímé oslovení zákazníků. Brno: Zoner Press, 2008.
L'ETANG, J. Public relations : základní teorie, praxe, kritické přístupy. Praha: Portál, 2009.
JIRÁK, J. -- KÖPPLOVÁ, B. Masová média. Praha: Portál, 2009.
FTOREK, J. Public relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat. Praha: Grada, 2009.
Hodnoticí metody a kritéria
Účast na semináři 70%, odevzdání písemné práce dle zadání.
Další informace
Předmět je součástí nabídky volitelných předmětů pro celou AMU
Rozvrh na zimní semestr 2018/2019:
Datum | Den | Čas | Vyučující | Místo | Poznámky | Č. paralelky |
---|---|---|---|---|---|---|
04.12.2018 | 09:50–11:25 | Pavlína FECHTEROVÁ | Učebna KP 334 (FAMU) Lažanský palác |
přednášková par. 1 | ||
04.12.2018 | 14:50–16:25 | Pavlína FECHTEROVÁ | Učebna 2 (FAMU) Lažanský palác |
přednášková par. 1 | ||
11.12.2018 | 09:50–11:25 | Pavlína FECHTEROVÁ | Učebna KP 334 (FAMU) Lažanský palác |
přednášková par. 1 | ||
11.12.2018 | 14:50–16:25 | Pavlína FECHTEROVÁ | Učebna 2 (FAMU) Lažanský palác |
přednášková par. 1 | ||
18.12.2018 | 09:50–11:25 | Pavlína FECHTEROVÁ | Učebna KP 334 (FAMU) Lažanský palác |
přednášková par. 1 | ||
18.12.2018 | 14:50–16:25 | Pavlína FECHTEROVÁ | Učebna 2 (FAMU) Lažanský palác |
přednášková par. 1 |
Rozvrh na letní semestr 2018/2019:
Rozvrh zatím není připraven
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Obor Hudební produkce (Mg) od 2016/17 (volitelný předmět)
- Produkce - magistr-1819 (povinný předmět)
- Produkce - magistr-1819_1_rok (povinný předmět)