Modul: Workshop a John Stevenson

Zobrazit rozvrh

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
309MWJS Z 1 3S anglicky letní

Garant předmětu

Eliška DĚCKÁ

Jméno vyučujícího (jména vyučujících)

Eliška DĚCKÁ

Výsledky učení dané vzdělávací složky

Cílem modulu je seznámit studenty Katedry animované tvorby na FAMU s přístupem k animovaným velkofilmům, který panuje ve velkých animačních studiích, zejména v USA. Studenti budou mít jedinečnou příležitost diskutovat s režisérem filmu Kung-fu panda Johnem Stevensonem o jeho pojetí storyboardu, postav i prostoru. Mohou tak obohatit své poznatky i přístupy k animaci. Součástí workshopu budou i ukázky z filmů, na nichž se John Stevenson podílel, případně konzultace studentských prací či storyboardů a možné spolupráce na nejnovějším krátkém filmu Johna Stevensona.

Forma studia

prezenční

Předpoklady a další požadavky

žádné

Obsah kurzu

Workshop režiséra Johna Stevensona přiblíží přípravu animovaných filmů, které (spolu)režíroval, zejména Kung-fu pandy 1 a Sherlocka Koumese, ale i filmů, na nichž se podílel coby Head of Story (Madagaskar, Shrek 1, 2, apod.) Pan Stevenson seznámí studenty animace s tím, jak fungují velká americká animační studia, zejména DreamWorks, a také jak se ve filmech, na kterých spolupracoval, vyvíjel storyboard či postavy. Přiblíží i tak zvaný research, který probíhá u každého velkého animovaného filmu u DreamWorks. Promluví i o symbolice barev či významu prostoru v Kung-fu pandě 1 a o vývoji postav.

4.4.2019 od 14 hod od 17 hod, učebna č. 415 na KAT

Doporučená nebo povinná literatura

žádná

Hodnoticí metody a kritéria

Aktivní účast v diskuzi

Poznámka

žádné

Poznámka učitele Eliška DĚCKÁ:

Přednášející John Stevenson, Kamila Boháčková

Rozvrh na zimní semestr 2018/2019:

Rozvrh zatím není připraven

Rozvrh na letní semestr 2018/2019:

Datum Den Čas Vyučující Místo Poznámky Č. paralelky
04.04.2019 14:00–17:00 Eliška DĚCKÁ Učebna KAT 415
Lažanský palác
přednášející: John Stevenson, Kamila Boháčková paralelka 1

Předmět je součástí následujících studijních plánů