prof. Juraj FILAS
Webová stránka učitele
Předměty
- Historické kompoziční studie 1 (garant předmětu)
- Historické kompoziční studie 2 (garant předmětu)
- Historické kompoziční studie 3 (garant předmětu)
- Historické kompoziční studie 4 (garant předmětu)
- Historické kompoziční studie 5 (garant předmětu)
- Historické kompoziční studie 6 (garant předmětu)
- Seminární práce (Skladba)
- Seminář skladby 1
- Seminář skladby 10 (garant předmětu)
- Seminář skladby 2 (garant předmětu)
- Seminář skladby 3
- Seminář skladby 4 (garant předmětu)
- Seminář skladby 5
- Seminář skladby 6 (garant předmětu)
- Seminář skladby 7
- Seminář skladby 8 (garant předmětu)
- Seminář skladby 9
- Skladba 1
- Skladba 10
- Skladba 2 (garant předmětu)
- Skladba 3
- Skladba 4 (garant předmětu)
- Skladba 5
- Skladba 6 (garant předmětu)
- Skladba 7
- Skladba 8
- Skladba 9
Vedené obhájené VŠKP
- Plachká Michaela – Intermediální prvky v české tvorbě na přelomu 20. a 21. stol. na vybraných příkladech
- BcA. Košnarová Zdeňka – Využití improvizace ve vážné hudbě
- MgA. Plachká Michaela – Klid a vzruch jako formotvorný činitel
- Kadeřábek Jiří – Noční ulice
- BcA.MgA. Košnarová Zdeňka – Vliv jazzu v českých klavírních koncertech
- BcA. Aitbayeva Nargiza – Lidové dechové nástroje Kazachstánu a jejich využití v hudbě Kazašských autorů.
- BcA. Aitbayeva Nargiza – Nargiza Aitbayeva: Na druhé straně
- BcA.MgA. Košnarová Zdeňka – Za nebem
- BcA. Sýkora Tomáš – Prolínání soudobé vážné hudby a jazzu ve vybraných příkladech
- BcA. Sýkora Tomáš – Sýkora Tomáš: Love, Peace and Happines (pro smyčcový orchestr, jazzový sextet, soprán a popový zpěv)
- BcA. Švarcová Terezie – Dvojí přístup k sólovému hlasu v tvorbě Luciana Beria
- BcA. Švarcová Terezie – Švarcová Terezie: Pět německých písní
- MgA. Khinkov Aitbayeva Nargiza – Tradiční a soudobá hudba Kazachstánu 2. poloviny 20. století na příkladech tvorby současných autorů
- MgA. Khinkov Aitbayeva Nargiza – Dnes a Zítra. Skladba pro malý symfonický orchestr
- MgA. Švarcová Terezie – Drei Gedichte von Christian Morgenstern pro symfonický orchestr a dva ženské hlasy
- BcA. Kux Martin – Česká tvorba koncertního melodramu 2. poloviny 20. století a začátku 21.
- BcA. Horká Kateřina – Integrace jazzových prvků ve vlastní kompoziční práci - jako doplňková písemná práce
- BcA. Kliment Henrich – Paralelizmus jako jeden z princípov vedenia viachlasu
- MgA. Zochr Vratislav – Využití netradičních (etnických) drnkacích nástrojů a cimbálu v soudobé hudbě s přihlédnutím k vlastní kompoziční práci
- BcA. Kux Martin – Struny ve větru (písňový cyklus pro baryton a komorní orchestr na vybrané básně Josefa Hory)
- BcA. Horká Kateřina – Impuls pro xylofon, klavír a symfonický orchestr
- MgA. Horká Kateřina – Možnosti syntézy jazzu a vážné hudby z pohledu současného skladatele
- MgA. Horká Kateřina – "Z podzemí ke slunci" pro orchestr /10´/
- BcA. Kliment Henrich – Tempus Fugit pre sláčikový orchester (15´)
- MgA. Zochr Vratislav – Koncert pro cimbál a orchestr - možná i další sólový nástroj/e