prof. Ivan KURZ
Webová stránka učitele
https://cs.wikipedia.org/wiki/Ivan_Kurz
Předměty
- Diplomní seminář 1 (garant předmětu)
- Diplomní seminář 2 (garant předmětu)
- Diplomní seminář 3 (garant předmětu)
- Diplomní seminář 4 (garant předmětu)
- Seminární práce (Skladba)
- Seminář skladby 1
- Seminář skladby 10 (garant předmětu)
- Seminář skladby 2 (garant předmětu)
- Seminář skladby 3
- Seminář skladby 4 (garant předmětu)
- Seminář skladby 5
- Seminář skladby 6 (garant předmětu)
- Seminář skladby 7
- Seminář skladby 8 (garant předmětu)
- Seminář skladby 9
- Skladba 1
- Skladba 10
- Skladba 2 (garant předmětu)
- Skladba 3
- Skladba 4 (garant předmětu)
- Skladba 5
- Skladba 6 (garant předmětu)
- Skladba 7
- Skladba 8
- Skladba 9
- Subjektivní percepce jako kompoziční nástroj (garant předmětu)
Vedené obhájené VŠKP
- Stojilkovič Marjan – Vliv mikrointervalové hudby na utváření mého kompozičního jazyka
- BcA. Sommer Lukáš – Problematika stylové kontrapozice na vybraných příkladech současné tvorby
- BcA. Sommer Lukáš – Koncert pro varhany a komorní orchestr
- MgA. Třeštík Josef – Proměny vztahu sólového nástroje a orchestru v hudbě 2. pol. 20. století
- BcA. Hájek Jiří – Concerto grosso v soudobé hudbě
- MgA. Sommer Lukáš – Ostny v závoji; Kantáta pro recitátora, sbor, orchestr a varhany na texty Bohuslava Reynka
- MgA. Sommer Lukáš – Instrumentační problematika strunných drnkacích nástrojů se zvláštním zřetelem k harfě a kytaře
- BcA. Aslamas Anton – Ruská hudba 20. století a její vliv na českou tvorbu
- BcA. Aslamas Anton – Anton Aslamas: Proudy. Skladba pro komorní orchestr
- Hájek Jiří – Funkce hudební složky v rámci multimediálního díla na základě analýzy tří vybraných děl
- Hájek Jiří – Jiří Hájek: Slavík a růže
- BcA. Chudovský Daniel – Uplatnění mluveného slova ve vybraných kompozicích české hudby 2. pol. 20. století s přihlédnutím k vlastní kompoziční tvorbě
- BcA. Chudovský Daniel – Asymptota pro recitátora,velký symfonický orchestr a live electronics
- BcA. Patras Daniel – Soudobé kompoziční prostředky ve filmových hudbách Jerryho Goldsmithe na příkladech z filmu "Planeta opic"
- BcA. Patras Daniel – Pulsar
- BcA. Pobořil Adam – Vliv přenositelnosti dat na soudobou hudební praxi
- BcA. Pobořil Adam – BinStory (15´) pro komorní soubor s EA složkou
- MgA. Aslamas Anton – Pozitivní myšlení a jeho vliv na strukturu vlastních skladeb
- MgA. Aslamas Anton – "Positive Mind" pro symfonický orchestr a bicí a " Fantazie pro housle a klavír
- MgA. Patras Daniel – Interaktivní hudba v počítačových hrách
- MgA. Patras Daniel – Zemské sféry
- BcA. Hradil Lukáš – Doznívání jako kompoziční parametr
- BcA. Hradil Lukáš – Fundamentals pro komorní orchestr
- BcA. Worek Michal – Intertakce vážné a rockové hudby ve vlastní tvorbě
- BcA. Worek Michal – Symphony of Progress
- BcA. Vetchá Soňa – Ligetiho kompoziční techniky jako inspirační zdroj pro vlastní kompoziční práci se zřetelem ke klavírní tvorbě
- MgA. Chudovský Daniel – Vesica piscis
- MgA. Chudovský Daniel – Autorská východiska pro uplatnění mikrotonality
- BcA. Vetchá Soňa – Sen. Skladba pro klavír a komorní orchestr do 15 min.
- MgA. Vetchá Soňa – Paradoxy hudebního slyšení
- MgA. Vetchá Soňa – Hyperkrychle (15´) Skladba pro smyčcový orchestr, harfu, klavír a bicí nástroje