prof. Vladimír SMUTNÝ
Předměty
- Aktuální kameramanské postupy (garant předmětu)
- Cinematography Analysis 1 (garant předmětu)
- Cinematography Analysis 2 (garant předmětu)
- Cinematography Analysis 3 (garant předmětu)
- Cinematography Analysis 4 (garant předmětu)
- Malá oborová písemná práce
- Pedagogocká asistence 4
- Seminář kameramanské tvorby 7 (garant předmětu)
- Stáž na odborném pracovišti
- Světlotonální koncepce hraného filmu (garant předmětu)
Vedené obhájené VŠKP
- MgA. Preiss Martin – Digitální intermediát
- BcA.MgA. Hyksa Lukáš – Snímání ruční kamerou
- MgA. Souček Prokop – Ruští kameramani 70. a 80. let 20.století
- BcA. Kohout Martin – Tři umělecké apropriace amerického populárního filmu
- BcA. Matoušek Philip – Cesta k širokoúhlé kinematografii
- MgA. Gunaratna Vidu – Stereoskopie a kameraman
- BcA. Brožek Marek – Použití LED světelných zdrojů ve filmové a televizní osvětlovací technice
- BcA. Hudeček Ondřej – Transformace výrazových prostředků ve filmech Stevena Soderbergha při přechodu z analogové na digitální technologii
- MgA. Křen Jakub – Pohyb kamery jako výrazový prostředek
- MgA. Skriečka Jan – Kameraman a objektiv
- MgA. Stock Helga – Issues of Colour Management in contemporary Motion Picture Creation
- MgA. Kmins Jurgis – The Cinematographer´s Role in Digital Century
- MgA. Cortes Laura Camila – Case Studies of the Influence of Painting on the Cinematographer´s Work
- MgA. Kerimoglu Kagan – Vittorio Storaro: How to maintain artistic style in digital cinematography
- MgA. Pospíšil Petr – Výrazové prostředky filmu noir a jejich využití v dalším vývoji světové kinematografie
- MgA. Burgos Barbosa da Silva Guilherme – Graduate project - Colour Etude, Thaumatrope
- BcA. Rejč Filip – Absolventský soubor - Barevná etuda, spolupráce