Febio Industry
Not scheduled
Code | Completion | Credits | Range | Language Instruction | Semester |
---|---|---|---|---|---|
305MFI | Z | 2 | 18S | English, Czech | summer |
Subject guarantor
Name of lecturer(s)
Learning outcomes of the course unit
-
Mode of study
Attended course, lecture, discussion.
Prerequisites and co-requisites
-
Course contents
SOBOTA 23. 3.
18:00 - 20:00 THE EINSTEIN COUPLE: JAK PRODAT NEPRODEJNÉ
(Hotel Andel’s by Vienna House, Stropežnického 21, salon Ruby)
Masterclass o dobrodružstvích při vývoji kampaně k filmu Larse von Triera Jack staví dům.
(Masterclass je přístupna veřejnosti zdarma. )
PONDĚLÍ 25. 3.
(Hotel Andel’s by Vienna House, Stroupežnického 21, Praha 5 – 1. patro - Industry)
10:00 - 12:00 VŠECHNO, CO JSTE CHTĚLI VĚDĚT O PITCHINGU, ALE BÁLI JSTE SE ZEPTAT
Isabelle Fauvel
Přednáška o tom, jak představit svůj projekt
Pitching je spíše technika než umění. Cílem je odhalit jádro vašeho projektu v pár slovech, která nalákají a přesvědčí, za účelem prodeje či propagace. Je to také dobrý způsob, jak se nad průběhem práce zamyslet. Pitching je cestou, jak přežít v džungli.
13:00 – 15:00 KAMPAŇ NA SOCIÁLNÍCH MÉDIÍCH
Matthias Noschis
Mathias Noschis z agentury Alphapanda představí způsoby využití kampaní na sociálních médiích pro nízkorozpočtové filmy od fáze vývoje až po uvedení filmu.
16:00 - 18:00 KEITH POTTER & REŽISÉŘI NOVÉ EVROPY KOSTA RISTIC, LIINA TRISHKINA, ISABELLA EKLÖF, OSKAR RUPENHEITS, STEVE KRIKRIS
Výzvy při vývoji
Tvorba filmu vyžaduje spolupráci a vztah mezi scenáristou, producentem a režisérem tento proces pohání. Avšak vazby spojující tuto kreativní trojici se mohou snadno zvrhnout ze spolupráce do nesmiřitelné přetahované. Možná nejlepším způsobem, jak podpořit vztah mezi scenáristou, producentem a režisérem, je, když každá ze stran porozumí potřebám a touhám ostatních účastníků. Keith Potter a režiséři Nové Evropy se podělí o své zkušenosti s nejlepšími (i nejhoršími) technikami, jak tento trojrozměrný vztah zvládat a vyřešit různé výzvy při vývoji.
ÚTERÝ 26.3.
(Hotel Andel’s by Vienna House, Stroupežnického 21, Praha 5 – 1. patro - Industry)
10:00 - 12:00 PANELOVÁ DISKUSE O MINORITNÍCH KOPRODUKCÍCH
hosté: Jiří Konečný, Karla Stojáková, Viktor Tauš, Marta Švecová, Alice Tabery
Producenti zapojení do financovaných projektů a zástupci Rady SFK budou hovořit o potřebnosti minoritních koprodukcí. Hosté představí některé koprodukce z poslední doby (s minoritním českým podílem), jak fungovala spolupráce, případové studie o financování a produkci těchto projektů.
13:00 - 15:00 FILMOVÁ GRAMOTNOST
Stephen Kollias (MovieReel), Panagiotis Stamatopoulos (MovieReel), Mark Higham (Film Literacy), Linda Arbanová (Aeroškola), Ester Pěkná (Jeden svět na školách), Hana Dočkalová (Projekt Muzejní pedagogiky)
Filmová gramotnost je rychle se rozrůstajícím sektorem a panel představí iniciativy, které hledají cesty, jak poskytovat filmové vzdělání ve školách, jak ve smyslu vývoje vlastních programů školami, tak práce s filmem na mimoškolních platformách. Mark Higham z organizace Film Literacy Europe a Stephen Kollias představí konkrétní projekty, které Kolliasova společnost podporuje na evropské úrovni.
15:30 - 17:30 PANELOVÁ DISKUSE: VÝZVY V DISTRIBUCI KRÁTKÝCH FILMŮ
Vítězslav Chovanec, Kamila Dohnalová, Dagmar Sedláčková, Petr Horák
STŘEDA 27. 3.
(Hotel Andel’s by Vienna House, Stroupežnického 21, Praha 5 – 1. patro - Industry)
10:00 - 12:00 AKTUÁLNÍ TRENDY A VÝZVY VE FILMOVÉ DISTRIBUCI
Karin Korenblum, Loic Magneron, Phillip Hoffmann, Richard Kastelein, Ondřej Kulhánek, Diana Tabakov
Jaké jsou hlavní trendy pro produkci a kreativní mezinárodní spolupráci a jaké jsou vyhlídky na změnu fragmentované evropské distribuční krajiny a na možnosti, jak čelit Hollywoodu nebo novým velkým online hráčům? Jaké změny vzorců chování a spotřeby diváků jsou viditelné na národní i mezinárodní úrovni a bude Evropa schopná postupovat sjednoceně v této nové konkurenční digitální filmové kultuře, kde se prostor začíná dramaticky proměňovat?
12:30 - 14:30 VR PANEL – VELKÁ VÝZVA PRO DISTRIBUCI VIRTUÁLNÍ REALITY
Pierre Emmanuel Le Goff (producent VR a režisér filmu „Thomas Pesquet VR experience“, prvního VR filmu natočeného ve vesmíru), Louis Cacciuttolo (generální ředitel společnosti VROOM, jedné z hlavních mediálních webových stránek věnovaných VR a distribuční společnosti VR filmů ve Francii), Jean-Louis Decoster (generální ředitel VR festivalu Stereopsia)
Virtuální realita (VR) v poslední době zaujala technologické obry, jako je Facebook, Google, Sony, Nintendo nebo Samsung. Ačkoliv má VR za sebou v technologickém prostoru šedesátiletou historii, donedávna unikala širšímu osvojení spotřebiteli. Jako jakákoli nová a revoluční technologie je nejen plná příslibů, ale je také doprovázena mnoha zásadními výzvami
Recommended or required reading
-
Assessment methods and criteria
Prezence minimálně na 3 přednáškách, vypracování krátké reflexe. Zaslat Karle Stojákové a na sekretariát KP.
Course web page
https://www.febiofest.cz/industry/program
Note
Termíny a místo konání: 25. 3. – 27. 3. 2019 Hotel Vienna Andels.
Further information
This course is an elective for all students of this school
No schedule has been prepared for this course
The subject is a part of the following study plans
- Scriptwriting and Dramaturgy - Bachelor-1819 (optional subject)
- Scriptwriting and Dramaturgy - Master-1819 (required optional subject, optional subject)
- Scriptwriting and Dramaturgy - Master-1819 (required optional subject, optional subject)
- Film Directing_Bachelor-1718 (optional subject)
- Film Directing - Master-1718 (required optional subject, optional subject)
- Film Directing - Master-1718 (required optional subject, optional subject)
- Documentary Film - Bachelor - 1819 (optional subject)
- Documentary Film - Master - 1819 (required optional subject, optional subject)
- Documentary Film - Master - 1819 (required optional subject, optional subject)
- Cinematography - Bachelor - 1819 (optional subject)
- Cinematography - Master-1819 (optional subject)
- Cinematography - Master-1819 (optional subject)
- Production - Bachelor-1819 (optional subject)
- Production - Master-1819 (required optional subject, optional subject)
- Production - Master-1819 (required optional subject, optional subject)
- Editing - Bachelor-1819 (optional subject)
- Editing - Master-1819 (required optional subject, optional subject)
- Editing - Master-1819 (required optional subject, optional subject)
- Photography CZ - Bachelor - 1819 (optional subject)
- Photography CZ - Master - 1819 (required optional subject, optional subject)
- Photography CZ - Master - 1819 (required optional subject, optional subject)
- Photography EN - Bachelor-1819 (optional subject)
- Photography EN - Master-1819 (optional subject)
- Restoring of Photogrphy (optional subject)
- Sound Design - Bachelor-1819 (optional subject)
- Sound Design - Master-1819 (required optional subject, optional subject)
- Sound Design - Master-1819 (required optional subject, optional subject)
- Animation - Bachelor - 1718 (optional subject)
- Animation - Master - 1718 (required optional subject, optional subject)
- Animation - Master - 1718 (required optional subject, optional subject)
- Cinema and Digital Media - Directing-1819 (optional subject)
- Cinema and Digital Media - Screenwriting-1819 (optional subject)
- Audiovisual Studies - Bachelor - 1819 (optional subject)
- Audiovisual Studies - Master - 1819 (required optional subject, optional subject)
- Audiovisual Studies - Master - 1819 (required optional subject, optional subject)