Hudebně producentská organizační praxe 8
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
110HPOP8 | Z | 4 | 20S | česky | letní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Ingeborg RADOK ŽÁDNÁ, Jiří ŠTILEC
Výsledky učení dané vzdělávací složky
Získat praktické zkušenosti a poznatky v kontaktu s reálným hudebním životem a v prostředí
skutečných institucí, seznámit se s provozem a organizací zvolené instituce a vyřešení samostatného úkolu zadaného pověřeným pracovníkem instituce.
Forma studia
interaktivní výuka, praktická výuka
Předpoklady a další požadavky
úspěšná realizace konkrétního školního projektu, absolvování praxe v rámci uměleckého provozu HAMU
Obsah kurzu
- Práce v jednotlivých vybraných institucích nebo samostatná organizace a vedení většího školního projektu
- součástí praxe je propagace fakultních projektů prostřednictvím médií a sociálních sítí
Doporučená nebo povinná literatura
Vodáček, L., Vodáčková, O. Moderní management v teorii a praxi, Management Press, 2010
Doležal, J., Máchal P., Lacko, B. Projekt management podle IPMA, Grada Publishing, 2009
Kaiser, Michael M. Strategické plánování v umění:praktický průvodce. Praha 2009. ISBN: 978-80-7008-236-2
Kotler, Philip. Marketing Management, Anylýza, plánování, realizace a kontrola, Victoria Publishing 1991
Frey, Petr. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů, Praha 2008. ISBN: 978-80-7261-160-7
Smolíková, Marta. Management umění. Praha. Pro Culture 2008
Hodnoticí metody a kritéria
Student bude hodnocen podle výsledků, dosažených v příslušné instituci, kde vykonává praxi, nebo podle úspěšnosti realizace školních projektů.
Poznámka
Nejsou.
Rozvrh na zimní semestr 2019/2020:
Rozvrh zatím není připraven
Rozvrh na letní semestr 2019/2020:
Rozvrh zatím není připraven
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Obor Hudební produkce (Mg) od 2016/17 (povinný předmět s možností opakovaného zapsání)