Marketing 1
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
110MAR1 | Z | 2 | 2T | česky | zimní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Výsledky učení dané vzdělávací složky
Seznámit studenty s nejdůležitěšími marketingovými nástroji a teoriemi a naučit je aplikovat tatyo kategroie ve vlastní praxi
Forma studia
Kontaktní výuka.
Předpoklady a další požadavky
Zápočet na základě vypracování podrobné markeitngové strategie ve zvoleném produktu nebo vynraném projektu
Obsah kurzu
Přednášky seznamující se základními pojmy a problémy obecného marketingu na základě domácí i zahraniční literatury a vybraných příkladů
Doporučená nebo povinná literatura
bude doplněno
Hodnoticí metody a kritéria
Aktivita na přednáškách.
Poznámka
Přednášky seznamující se základními pojmy a problémy obecného marketingu na základě domácí i zahraniční literatury a vybraných příkladů
Rozvrh na zimní semestr 2019/2020:
Rozvrh zatím není připraven
Rozvrh na letní semestr 2019/2020:
Rozvrh zatím není připraven
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Obor Hudební produkce (Mg) od 2016/17 (povinný předmět s možností opakovaného zapsání)