Produkční tvorba II. 2
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
206PTB2 | Z | 4 | 1ST+60P | česky | zimní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Výsledky učení dané vzdělávací složky
Cílem předmětu je:
- prohloubit nabyté teoretické znalosti studentů v oblastech projektového managementu, finančního řízení, fundraisingu a marketingu skrze praxi při realizaci divadelního festivalu,
- prohloubit schopnosti a kompetence studentů při řízení a organizování mezinárodního divadelního festivalu,
- vypěstovat u studentů užitečné komunikační a organizační návyky při projektové práci v týmu,
- naučit studenty vypracovat základní dokumentaci a dílčí plány projektu.
Forma studia
Semináře, praktická realizace.
Předpoklady a další požadavky
Žádné.
Obsah kurzu
V druhém semestru páteřního praktického předmětu jsou studenti seznámeni s praktickým využitím základní dokumentace projektu a principy vypracování dílčích strategií a plánů projektu a to na praktickém příkladu divadelního eventu - fakultního mezinárodního festivalu Zlomvaz. Základním tématem výuky jsou finanční plánování, řízení komunikace, fundraising a marketing divadelních festivalů. Na základě nabídnuté teorie studenti připravují podrobné plány přípravy budoucího ročníku festivalu Zlomvaz. Následně studenti na základě rozdělení rolí v týmu realizují praktické úkoly směřující k realizaci festivalu.
Témata výuky:
- řízení festivalového týmu; porady, sdílení informací a dat,
- dramaturgie a programování festivalu,
- rozpočet výnosů a nákladů festivalu,
- fundraisingová strategie festivalu,
- marketingová strategie projektu.
Doporučená nebo povinná literatura
Povinná literatura:
- Stakeholder Management Strategies of Festivals, in Journal of Convention & Event Tourism, ISSN: 1547-0148 (Print) 1547-0156 (Online) Journal homepage: http://www.tandfonline.com/loi/wcet20
- PLAMÍNEK, J. Vedení porad: jak dosáhnout maximálního výsledku s minimem lidí, času a energie. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2012. 120 s. Poradce pro praxi. ISBN 978-80-247-4118-5
Doporučená literatura:
- Kol. A Guide to the Project Management Body of Knowledge. Project management institute, 4. vyd., 2008, 459 s.
- Johnová, R. a Černá, J. Arts marketing : marketing umění a kulturního dědictví. Praha: Oeconomica, 2007, ISBN 978-80-245-1276-1
- Dvořák, J. Kreativní management pro divadlo. Praha: Pražská scéna, 2004. ISBN 9788086102535
- Ledvinová, J. Základy fundraisingu. Praha: ICN, 1996.
Hodnoticí metody a kritéria
Student je povinen zúčastnit se 7 5% seminářů a splnit zadání v podobě praktického úkolu při přípravě plánu praktického projektu - divadelního festivalu.
Rozvrh na zimní semestr 2019/2020:
06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
|
|
---|---|
Po |
|
Út |
|
St |
|
Čt |
|
Pá |
|
Datum | Den | Čas | Vyučující | Místo | Poznámky | Č. paralelky |
---|---|---|---|---|---|---|
Čt | 11:00–12:00 | Michal LÁZŇOVSKÝ | Kabinet Karlova 26, Praha 1 |
přednášková par. 1 |
Rozvrh na letní semestr 2019/2020:
Rozvrh zatím není připraven
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Produkce (B.A.) (povinný předmět hlavní)
- Produkce (B.A.) (povinný předmět hlavní)