Reklamní komunikace 2
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
206RKK2 | Z | 2 | 2ST | česky | letní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Výsledky učení dané vzdělávací složky
Předmět si klade za cíl seznámit posluchače s nástroji a principy fungování komunikace a reklamy, zejména v praktické rovině. Praktická část předmětu se zaměřuje na schopnost samostatně vytvořit strategii komunikace a volbu spravných nástrojů.
Cílem není navést posluchače k nahlížení na svět skrze čistě komerční optiku, ale přimět jej pochopit a osvojit si pravidla, která jsou v komunikaci mezilidské i korporátní obecně platná a aplikovatelná jak v komerční tak i nekomerční sféře.
V praktické rovině je posluchač veden k tomu, aby byl schopen postavit nejen samotnou strategii komunikace, ale také aby byl schopen ji formulovat a srozumitelně přednést ostatním tj. prezentovat ji a obhájit ji.
Forma studia
Semináře.
Předpoklady a další požadavky
Reklamní komunikace 1
Obsah kurzu
Obsah předmětu:
- Příprava prezentace a její analýza.
- Hosté z oblasti marketingu a reklamy.
Doporučená nebo povinná literatura
Doporučená literatura:
Kotler, P. MARKETING MANAGEMENT. Praha: Grada Publishing, 2001.
Ogilvy, D. O reklamě. Praha: MP, 2007.
Případové studie z praxe
Hodnoticí metody a kritéria
Kredity jsou uděleny na základě docházky a participace na společné práci.
Další informace
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Produkce (B.A.) (povinně volitelný předmět)