Computer Games and Art
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
307MCGA | Z | 1 | 10S | anglicky, česky | letní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Výsledky učení dané vzdělávací složky
Modul se zaměřuje na prolínání herního průmyslu a volného umění. Všímá si technických možností současných počítačových her a uplatnění těchto možností (real-time renderování 3D prostředí, narativní strategie) v kontextu současného umění. Modul se snaží zpřítomnit počítačové hry jako součást naší každodenní zkušenosti a emancipovat je na úroveň jiných zdrojů inspirace.
Forma studia
prezenční
Předpoklady a další požadavky
Účast na ateliérových schůzkách - Ateliér fotografie a nových médií
Obsah kurzu
Modul je zaměřen na přehled aktuálních trendů na poli současného herního průmyslu, nezávislých iniciativ a slepých vývojových větví. Modul se skládá ze dvou částí:
1)prezentace aktuálních trendů a nezávislých titulů
2)LAN Game Session - hra vybraných příkladů v kolektivu
Doporučená nebo povinná literatura
Helena Bendová, Umění počítačových her, NAMU, 2017
Společenské vědy a audiovize, Helena Bendová, Matěj Strnad eds., AMU, 2018
The Video Game Theory Reader, Mark J.P. Wolf (Editor), Bernard Perron (Editor), Routledge, 2003
v modulu Jen Kratochvíl
Hodnoticí metody a kritéria
účast na modulu
aktivní účast na přípravě a kritickém zhodnocení
Poznámka
Přednášející: Max Vajt
Další informace
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Fotografie CZ - bakalář-1920-1ročník (volitelný předmět)
- Fotografie CZ - bakalář-1920-2ročník (volitelný předmět)
- Fotografie CZ - bakalář-1920-3ročník (volitelný předmět)
- Fotografie CZ - magistr-1819_1_rok (volitelný předmět)
- Fotografie CZ - magistr-1920_1ročník (volitelný předmět)
- Fotografie CZ - magistr-1920_2ročník (volitelný předmět)
- Fotografie EN - bakalář-1920 (volitelný předmět)
- Fotografie EN - magistr-1920 (volitelný předmět)