prof. Giedre MRÁZKOVÁ
Courses
- Baroque Music Interpretation 2 (Course guarantor)
- Baroque Music Interpretation 4
- Chamber Music Playing 1
- Chamber Music Playing 2
- Chamber Music Playing 4 (Course guarantor)
- Chamber Music Playing - Historically Educated Interpretation 10
- Chamber Music Playing - Historically Educated Interpretation 7
- Chamber Music Playing - Historically Educated Interpretation 8
- Chamber Music Playing - Historically Educated Interpretation 9
- Concert Practical 1 - Keyboard instruments
- Concert Practical 2 - Keyboard instruments
- Concert Practical 3 - Keyboard instruments
- Concert Practical 4 - Keyboard instruments
- Didactics/Teaching Practical of Harpsichord 1 (Course guarantor)
- Didactics/Teaching Practical of Harpsichord 2 (Course guarantor)
- Harpsichord Playing 1 (Course guarantor)
- Harpsichord Playing 10 (Course guarantor)
- Harpsichord Playing 2 (Course guarantor)
- Harpsichord Playing 3 (Course guarantor)
- Harpsichord Playing 4 (Course guarantor)
- Harpsichord Playing 5 (Course guarantor)
- Harpsichord Playing 6 (Course guarantor)
- Harpsichord Playing 7 (Course guarantor)
- Harpsichord Playing 8 (Course guarantor)
- Harpsichord Playing 9 (Course guarantor)
- Harpsichord Seminar 1 (Course guarantor)
- Harpsichord Seminar 10 (Course guarantor)
- Harpsichord Seminar 2 (Course guarantor)
- Harpsichord Seminar 3 (Course guarantor)
- Harpsichord Seminar 4 (Course guarantor)
- Harpsichord Seminar 5 (Course guarantor)
- Harpsichord Seminar 6 (Course guarantor)
- Harpsichord Seminar 7 (Course guarantor)
- Harpsichord Seminar 8 (Course guarantor)
- Harpsichord Seminar 9 (Course guarantor)
- Obligatory Harpsichord 1 (Course guarantor)
- Obligatory Harpsichord 2 (Course guarantor)
Diploma thesis led and defended successfully
- Němcová Marta – Historie cembala v Čechách ve 20. století
- Šlechtová Jitka – C.Ph.E.Bach: Württembergské sonáty a jejich interpretační problémy
- MgA. Keglerová Edita Ph.D. – Koncertní tvorba J. A. Bendy (se zaměřením na cembalové koncerty)
- BcA. Bublová Eva – Význam názvosloví a názvů cembalových skladeb francouzských clavecinistů
- BcA. Bublová Eva – Koncert
- MgA. Kadlecová Daniela – Problematika interpretace klavírního díla Jana Pieterszoona Sweelincka
- MgA. Kadlecová Daniela – Koncert
- BcA. Dlabačová Olga – Teoretické prameny se zaměřením na metodiku hry na cembalo
- MgA. Němcová Marta – Strategie přípravy koncertního vystoupení (Vybrané psycho-fyziologické aspekty instrumentálního cvičení jako náměty k hledání a vytváření individ. učeb. stylu)
- BcA. Čechová Markéta – Markéta Čechová Bakalářský koncert
- BcA. Čechová Markéta – Historický vývoj kadence se zaměřením na barokní klávesovou tvorbu
- MgA. Skalická Štěpánka – Skalická Štěpánka: Magisterský koncert
- MgA. Nováková Denisa – Nováková Denisa: Magisterský koncert
- MgA. Waldaufová Marie – Waldaufová Marie: Magisterský koncert
- BcA. Dlabačová Olga – Historické interpretačně-metodické prameny pro cembalo 18. století
- BcA. Dlabačová Olga – Olga Dlabačová: Magisterský koncert
- BcA. Žďárská Petra – Diminuce v klávesové literatuře 16. a 17. století
- BcA. Žďárská Petra – Petra Žďárská: Bakalářský koncert
- BcA. Martínková Denisa – Stylové rozdíly mezi fr. a it. klavírní hudbou 17. - 18. století
- BcA. Martínková Denisa – Martínková Denisa - Bakalářský koncert
- BcA.MgA. Čechová Markéta – Modelové situace a ornamentální kontrapunkt v Dobře temperovaném klavíru I. J. S. Bacha
- BcA.MgA. Čechová Markéta – Čechová Markéta: Magisterský koncert
- BcA. Waldaufová Marie DiS – Sarabanda jako tanec v barokní cembalové literatuře (se zaměřením na francouzské suity J. S. Bacha)
- BcA. Waldaufová Marie DiS – Marie Waldaufová: Bakalářský koncert
- BcA.MgA. Žďárská Petra – Výuka hry na cembalo v současnosti
- BcA.MgA. Žďárská Petra – Žďárská Petra: Magisterský koncert
- BcA Žáková Lucie – Hudební tradice rodu Couperinů (s důrazem na interpretační zvláštnosti v cembalové tvorbě+)
- BcA Žáková Lucie – Žáková Lucie: Bakalářský koncert
- MgA. Waldaufová Marie – Tanec jako hudební forma ve francouzských suitách J. S Bacha
- MgA. Nováková Denisa – Cembalo - generálbasový a obligátní nástroj v komorní hudbě J. S. Bacha (se zaměřením na sonáty pro housle a cembalo)
- BcA. Konečná Kristýna – Duchovní nápěvy a jejich zpracování v cembalové literatuře
- MgA. Žáková Lucie – Význam českých skladatelů 2. poloviny 18. století
- MgA. Žáková Lucie – Žáková Lucie: Magisterský koncert
- BcA. Konečná Kristýna – Konečná Kristýna: Bakalářský koncert
- BcA. Bernovský Ondřej – Vznik a vývoj italské toccaty v baroku
- BcA. Bernovský Ondřej – Bernovský Ondřej: Bakalářský koncert
- MgA. Konečná Kristýna – Protestantský chorál v klávesové literatuře od roku 1517 do roku 1685
- BcA. Kubátová Jarmila – Kubátová Jarmila: Bakalářský koncert
- BcA. Živná Tereza – Zpracování mimohudebních námětů ve skladbách pro klávesové nástroje
- MgA. Konečná Kristýna – Konečná Kristýna: Magisterský koncert
- BcA. Dvořák Filip – Rukověť cembalistova pro zdárnou údržbu a běžné opravy nástroje
- BcA. Dvořák Filip – Dvořák Filip: Bakalářský koncert
- BcA. Živná Tereza – Živná Tereza: Bakalářský koncert