Hudebně producentská organizační praxe 9

Předmět není vypsán Nerozvrhuje se

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
110HPOP9 Z 6 20S česky zimní

Garant předmětu

Jméno vyučujícího (jména vyučujících)

Výsledky učení dané vzdělávací složky

Získat praktické zkušenosti a poznatky v kontaktu s reálným hudebním životem a v prostředí

skutečných institucí, seznámit se s provozem a organizací zvolené instituce a vyřešení samostatného úkolu zadaného pověřeným pracovníkem instituce.

Forma studia

interaktivní výuka, praktická výuka

Předpoklady a další požadavky

úspěšná realizace konkrétního školního projektu, absolvování praxe v rámci uměleckého provozu HAMU

Obsah kurzu

Doporučená nebo povinná literatura

Boháček Martin, Kříž Radim, Soušková Milena, Spirit Michal, Votava Tomáš: Vybrané otázky práva pr arts management, Praha: Nakladatelství Oeconomica, 2018, ISBN 978-80-245-2287-6

Doležal, J., Máchal P., Lacko, B. Projekt management podle IPMA, Grada Publishing, 2009

Kaiser, Michael M. Strategické plánování v umění:praktický průvodce. Praha 2009. ISBN: 978-80-7008-236-2

Kotler, Philip. Marketing Management, Anylýza, plánování, realizace a kontrola, Victoria Publishing 1991

Frey, Petr. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů, Praha 2008. ISBN: 978-80-7261-160-7

Smolíková, Marta. Management umění. Praha. Pro Culture 2008

Vodáček, L., Vodáčková, O. Moderní management v teorii a praxi, Management Press, 2010

Hodnoticí metody a kritéria

Student bude hodnocen podle výsledků, dosažených v příslušné instituci, kde vykonává praxi, nebo podle úspěšnosti realizace školních projektů.

Poznámka

Nejsou.

Další informace

Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje

Předmět je součástí následujících studijních plánů