Produkce v pořadatelství a agentáži 1

Předmět není vypsán Nerozvrhuje se

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
110PPA1 Z 2 2T česky zimní

Garant předmětu

Jméno vyučujícího (jména vyučujících)

Výsledky učení dané vzdělávací složky

seznámit studenty s prostředím agentur a pořadatellských subjektů na území ČR a vybranými agenturamia pořadateli v zahraničí

Forma studia

interaktivní výuka, dikuse, analýza webových stránek a informačních zdrojů

Předpoklady a další požadavky

nejsou žádné znalostní předpoklady nutné pro zapsání tohoto předmětu

Obsah kurzu

  1. agent, pořadatel - základní terminologie
  2. historie agentur v ČR (oblast hudby)
  3. zastupování umělce - smluvní vztahy, daňová problematika, způsob zastupování
  4. profesní sdružení
  5. agentury a pořadatelé v oblasti vážné hudby působící na území ČR
  6. nejvýznamnější agentury v zahraničí
  7. zájezdy do zahraničí
  8. spolupráce se zahraničními umělci a agenturami

Doporučená nebo povinná literatura

Cvetlerová, Michaela. Profil a funkce uměleckého manažera, magisterská diplomová práce, FF MU Brno, 2012

Mariani, M. Marcello. Live classical music organizations in Europe: An international comparison of funding trends, governance mechanism and organizational structures. Cultural Policy Research Award Edition, 2006

Štilec, Jiří. Úvod do hudebního managementu, HAMU, Praha, 2011

Vrabec, Marek. Moderní koncertní agentura. Diplomová práce. Praha, HAMU. 1997

Hodnoticí metody a kritéria

aktivní účast na přednáškách a seminářích

Další informace

Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje

Předmět je součástí následujících studijních plánů