Produkce v pořadatelství a agentáži 1
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
110PPA1 | Z | 2 | 2T | česky | zimní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Výsledky učení dané vzdělávací složky
seznámit studenty s prostředím agentur a pořadatellských subjektů na území ČR a vybranými agenturamia pořadateli v zahraničí
Forma studia
interaktivní výuka, dikuse, analýza webových stránek a informačních zdrojů
Předpoklady a další požadavky
nejsou žádné znalostní předpoklady nutné pro zapsání tohoto předmětu
Obsah kurzu
- agent, pořadatel - základní terminologie
- historie agentur v ČR (oblast hudby)
- zastupování umělce - smluvní vztahy, daňová problematika, způsob zastupování
- profesní sdružení
- agentury a pořadatelé v oblasti vážné hudby působící na území ČR
- nejvýznamnější agentury v zahraničí
- zájezdy do zahraničí
- spolupráce se zahraničními umělci a agenturami
Doporučená nebo povinná literatura
Cvetlerová, Michaela. Profil a funkce uměleckého manažera, magisterská diplomová práce, FF MU Brno, 2012
Mariani, M. Marcello. Live classical music organizations in Europe: An international comparison of funding trends, governance mechanism and organizational structures. Cultural Policy Research Award Edition, 2006
Štilec, Jiří. Úvod do hudebního managementu, HAMU, Praha, 2011
Vrabec, Marek. Moderní koncertní agentura. Diplomová práce. Praha, HAMU. 1997
Hodnoticí metody a kritéria
aktivní účast na přednáškách a seminářích
Další informace
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Obor Hudební produkce (Bc) od 2016/17 (povinný předmět hlavní)