Didaktika/Vyučovatelská praxe zvukové tvorby 2
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
171DPZT2 | ZK | 1 | 4SS+10CS | česky | letní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Výsledky učení dané vzdělávací složky
Student dovede zaujmout samostatný a tvůrčí přístup k metodice výuky Zvukové tvorby. Dbá na vyvážený postoj technických znalostí žáků vůči hudebním dovednostem. Klade při výuce důraz na sluchové analytické schopnosti a zvukovou představivost vázané na obraz i mimo něj. Student získává schopnost sestavit vlastní metodickou cestu – umí navrhnout výukovou metodu a formu vyučování.
Forma studia
seminář, praxe
Předpoklady a další požadavky
nejsou
Obsah kurzu
Cíl výuky:
Předmět připravuje studenta pro výuku zvukové tvorby. Jeho dalším cílem je poskytnutí studentům praktické ověření znalostí metod výuky v kontaktní výuce žáků.
Tematické okruhy:
Metody výuky práce s DAW, audio, MIDI, Plug-Ins
Metody výuky hudební elektroniky, základních metod syntézy, softwarových nástrojů
Metody praktické výuky a zvuková cvičení
Doporučená nebo povinná literatura
Povinná literatura:
POLEDŇÁK, Ivan, BUDÍK, Jan. ABC učitele hudební výchovy. Praha: Panton, 1968.
Doporučená literatura:
BERTRAND, Yves. Soudobé teorie vzdělávání. Praha: Portál, 1998. ISBN 80-7178-216-5
KYRIACOU, Chris. Klíčové dovednosti učitele. Praha: Portál, 2004. ISBN 80-7178-965-8
MAREŠ, Jiří. Styly učení žáků a studentů. Praha: Portál, 1998. ISBN 80-7178-246-7
MUŽÍK, Jaroslav. Andragogická didaktika. Praha: CODEX Bohemia, 1998. ISBN 80-85963-52-3
PASCH, Marvin. Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. 2. vyd. Praha: Portál, 2005. ISBN 80-7367-054-2
Dostupné ŠVP s EZHZT
Hodnoticí metody a kritéria
Přednesení seminární práce na vybrané téma výuky zvukové tvorby. Absolvování plné praxe v rozsahu 10 h. Docházka – minimálně 50 %.
Poznámka
není
Další informace
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje