Filmový marketing 1

Předmět není vypsán Nerozvrhuje se

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
305FIMA1 Z 2 2T česky zimní

Garant předmětu

Jméno vyučujícího (jména vyučujících)

Výsledky učení dané vzdělávací složky

Cílem semináře je poskytnout studentům orientaci v problematice současného filmového marketingu a umožnit jim zamyslet se nad možnostmi, které jsou k dispozici k propagaci filmového díla, od stadia developmentu až po uvedení filmu do kin.

Forma studia

Dialog, práce s texty, ukázky tištěných materiálů, webových stránek, trialerů, přednášky hostů

Předpoklady a další požadavky

Ukončené bakalářské studium

Obsah kurzu

Interaktivní prednáška zaměřena na úspěšné strategie filmového marketingu pro každý z důležitých aspektů výroby a propagace audiovizuálního díla. Zaměření na domácí a mezinárodní marketing a distribuci, použití případových studií nezávislých produkčních a distribučních společností.

  1. Film a Marketing: Co je to a proč je to důležité? Přehled různých typů filmového marketingu, zaměření a cíle filmového marketingu, cílové skupiny.
  2. Marketing a stadia produkce: specifika marketingu v rámci předprodukčního a vývojového stadia, produkce, postprodukce a uvedení filmu v kinech.
  3. Hodnota kreativního balíku ? film packaging. Synopse, treatment, log line.
  4. Marketingové materiály. Trailer, teaser.
  5. Virální marketing
  6. Pitching ? umění prezentace.
  7. Trhy: Mezinárodní filmové trhy, jejich dělení a specifika, festivaly a festivalové strategie.
  8. Festivaly. Mezinárodní filmové festivaly a festivalové strategie.
  9. Distribuční specifika Evropy ? rozdíly amerického a evropského trhu, kinodistribuce, vs jiné formy distribuce, VOD platformy.
  10. Prostředí mezinárodního obchodu. Práce sales agenta. Marketing, PR, prodej.
  11. Sales agent a specifika a typy prodeje, typy smluv, dělení společností, spolupráce s producentem.
  12. Současná situace distribuce evropských filmů. Czech Film Center a jejich role v propagaci českých filmů.

Doporučená nebo povinná literatura

.

Hodnoticí metody a kritéria

Prednáška je urcena studentum magisterského stupne Prednáška bude hodnocena na konci semestru zápočtem. Studenti musejí odevzdat závěrečnou semestrální práci ? navrhnout projekt marketingové strategie filmového projektu od stadia developmentu až po hotové dílo a jeho distribuci přes festivaly, filmové trhy a sales.

Poznámka

2x v pátek - bude specifikováno

Další informace

Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje

Předmět je součástí následujících studijních plánů