Filmový marketing 2
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
305FIMA2 | Z | 3 | 2T | česky | letní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Výsledky učení dané vzdělávací složky
Cílem semináře je poskytnout studentům orientaci v problematice současného filmového marketingu a umožnit jim zamyslet se nad možnostmi, které jsou k dispozici k propagaci filmového díla, od stadia developmentu až po uvedení filmu do kin.
Forma studia
Dialog, práce s texty, ukázky tištěných materiálů, webových stránek, trialerů, přednášky hostů
Předpoklady a další požadavky
Ukončené bakalářské studium
Obsah kurzu
Interaktivní prednáška zaměřena na úspěšné strategie filmového marketingu pro každý z důležitých aspektů výroby a propagace audiovizuálního díla. Zaměření na domácí a mezinárodní marketing a distribuci, použití případových studií nezávislých produkčních a distribučních společností.
- Film a Marketing: Co je to a proč je to důležité? Přehled různých typů filmového marketingu, zaměření a cíle filmového marketingu, cílové skupiny.
- Marketing a stadia produkce: specifika marketingu v rámci předprodukčního a vývojového stadia, produkce, postprodukce a uvedení filmu v kinech.
- Hodnota kreativního balíku ? film packaging. Synopse, treatment, log line.
- Marketingové materiály. Trailer, teaser.
- Virální marketing
- Pitching ? umění prezentace.
- Trhy: Mezinárodní filmové trhy, jejich dělení a specifika, festivaly a festivalové strategie.
- Festivaly. Mezinárodní filmové festivaly a festivalové strategie.
- Distribuční specifika Evropy ? rozdíly amerického a evropského trhu, kinodistribuce, vs jiné formy distribuce, VOD platformy.
- Prostředí mezinárodního obchodu. Práce sales agenta. Marketing, PR, prodej.
- Sales agent a specifika a typy prodeje, typy smluv, dělení společností, spolupráce s producentem.
- Současná situace distribuce evropských filmů. Czech Film Center a jejich role v propagaci českých filmů.
Doporučená nebo povinná literatura
.
Hodnoticí metody a kritéria
Prednáška je urcena studentum magisterského stupne Prednáška bude hodnocena zápočtem. Studenti musí absolvovat obě části a odevzdat závěrečnou práci navrhnout projekt marketingové strategie filmového projektu od stadia developmentu až po hotové dílo a jeho distribuci přes festivaly, filmové trhy a sales.
Další informace
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje