Katedrové soustředění 5
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
307KAS5 | Z | 1 | 16CS | česky | zimní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Výsledky učení dané vzdělávací složky
Student zná principy veřejné prezentace své vlastní tvorby. Student zná tvůrčí zaměření ostatních studentů, je schopen kolektivní práce na uměleckých projektech.
Forma studia
cvičení
Předpoklady a další požadavky
-
Obsah kurzu
Katedrové soustředění je unikátní intenzivní setkání posluchačů napříč ročníky, ateliéry, bakalářským a magisterským programem, společné pro programy v českém i anglickém jazyce, kde jsou přítomni všichni interní a většina externích pedagogů. Náplň soustředění tvoří profilová prezentace nejaktuálnějších projektů a fáze tvorby všech posluchačů, rozšířené představení nabízených předmětů s možností individuálních konzultací, představení pedagogů s příklady jejich práce, praktické ukázky z připravovaných workshopů a praktických předmětů, team- buildingové aktivity atd.
Harmonogram
První den
Dopoledne - příjezd, ubytování, společný oběd
Odpoledne - prezentace prací studentů - každý cca deset minut, pokračování v prezentaci prací studentů Večer - team-buildingové aktivity, hry
Druhý den
Dopoledne - představení náplně a připravovaného programu jednotlivých specializovaných ateliérů, představení obsahu ostatních předmětů a dílen
Odpoledne - individuální či skupinové konzultace s pedagogy, pokračování v prezentaci studentských projektů Večer - team-buildingové aktivity, hry
Třetí den
Dopoledne - Společné cvičení - archetypy a jejich rozbor, dokončení prezentací studentských projektů Odpoledne - Předání objektu a odjezd
Doporučená nebo povinná literatura
Bourriaud, Nicolas. Postprodukce: kultura jako scénář: jak umění nově programuje současný svět. Praha: Tranzit, 2004.
Elkins, James. Art Critiques: A Guide. 3rd definitive edition. Washington, DC: New Academia Pub, 2014.
Hodnoticí metody a kritéria
Aktivní účast na soustředění a splnění dílčích úkolů, zejména představení vlastní dosavadní tvorby pedagogům a ostatním studentům studijního programu. Hodnotí se účast a prezentace.
Poznámka
-
Další informace
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje