Dílna (animace a režie) 1
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
309DB1 | Z | 1 | 24DS | česky | zimní |
Garant předmětu
Michael CARRINGTON, Ondřej JAVORA, Aurel KLIMT, Pavel KOUTSKÝ, Michaela PAVLÁTOVÁ, Libor PIXA
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Michael CARRINGTON, Ondřej JAVORA, Aurel KLIMT, Pavel KOUTSKÝ, Michaela PAVLÁTOVÁ, Libor PIXA
Výsledky učení dané vzdělávací složky
Výsledky dílny
Konzultace s pedagogem kultivuje a upřesňuje studentův umělecký záměr tak, aby konečný výsledek jeho tvorby byl co nejdokonalejší.
Forma studia
Dialog, diskuse, analýza děl jiných autoru, projekce
Předpoklady a další požadavky
Požadovaný základní předpoklad:
- doložit schopnost animace a předvést předcházející autorské, scénáritické a režijní výkony
- souběžné zapsání jiného předmětu se nevyžaduje, ale doporučuje se poctivá práce v předmětu storyboard
Obsah kurzu
Cíl dílny
Cílem je být nápomocen studentovi a pomoci mu, navést ho k co nejlepšímu ztvárnění jeho záměru, a jeho převedení do filmové řeči, k vytvoření díla s uměleckou kvalitou, které zároveň komunikuje s divákem.
Obsah dílny
Student si vybírá pedagoga, který mu povede přípravu a realizaci jeho bakalářského filmu.
Seminář nabízí individuální konzultace nad připravovaným projektem studentů III. ročníku bakalářského studia katedry animované tvorby.
Náplní dílny jsou diskuze o připravovaném filmu, které mají provokovat a tříbit myšlenky, směřující k co nejlepšímu vystižení záměru. Konzultuje se režijní uchopení námětu, převedení námětu do scénáře, výtvarná stránka, volba animační techniky a způsobu animace, záměr zvukové i střihové skladby. Pedagog se studentem také konzultuje technické řešení výroby, plánuje přípravu, praktické uskutečnění filmu.
Doporučená nebo povinná literatura
a)Animované filmy našich renomovaných tvůrců: Barta, Pojar, Švankmajer, Trnka, Zeman
b)Světová animovaná tvorba oceňovaných tvůrců i současné filmy
c) VALUŠIAK, Josef. Základy střihové skladby. 5. vydání. V Praze: Nakladatelství Akademie múzických umění, 2017. 142 stran. ISBN 978-80-7331-455-2 · ilustrace
Hodnoticí metody a kritéria
Individuální, případně kolektivní diskuse nad námětem, scénářem, vypracovaným storyboardem, animatikem, výtvarnými návrhy. Hodnotí se aktivní přístup studenta, jeho zapojení v diskuzi, předložené návrhy, zapracování námětů vzniklých v diskuzi, systematická práce na zvoleném projektu. Zápočet uděluje vyučující pedagog.
Webová stránka předmětu
Poznámka
Nejsou žádné poznámky k tomuto předmětu.
Rozvrh na zimní semestr 2020/2021:
06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
|
|
---|---|
Po |
|
Út |
|
St |
|
Čt |
|
Pá |
|
Datum | Den | Čas | Vyučující | Místo | Poznámky | Č. paralelky |
---|---|---|---|---|---|---|
Út | 14:05–16:25 | Michaela PAVLÁTOVÁ | Učebna KAT 422 Lažanský palác |
Distanční výuka,Po předchozí tel dohodě s pedagogem | paralelka 1 | |
Út | 16:25–17:00 | Pavel KOUTSKÝ | Učebna KAT 420 Lažanský palác |
Distanční výuka,Po předchozí tel dohodě s pedagogem | paralelka 1 | |
Út | 19:00–20:35 | Libor PIXA | Učebna KAT 416 Lažanský palác |
Distanční výuka,Po předchozí tel dohodě s pedagogem | paralelka 1 | |
St | 17:20–18:55 | Michael CARRINGTON | Učebna TR-220 Tržiště 20, Praha 1 (vchod z Rektorátu AMU, Malostranské nám. 12) |
Distanční výuka,Po předchozí tel dohodě s pedagogem | paralelka 1 | |
Čt | 18:10–19:45 | Aurel KLIMT | Učebna TR-220 Tržiště 20, Praha 1 (vchod z Rektorátu AMU, Malostranské nám. 12) |
Distanční výuka,Po předchozí tel dohodě s pedagogem | paralelka 1 |
Rozvrh na letní semestr 2020/2021:
Rozvrh zatím není připraven
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Animovaná tvorba - bakalář-1920-1ročník (povinný předmět)
- Animovaná tvorba - bakalář_2020 (povinný předmět)