Dílna 9
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
373DIL9 | Z | 3 | 4DT | česky | zimní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Výsledky učení dané vzdělávací složky
Cílem práce na dílně je individuální rozvoj praktické tvůrčí práce studentů/tek, formou dílčích úkolů, jejich reflexe a reflexe doplňkových zkušeností.
Forma studia
Tvůrčí dílna
Předpoklady a další požadavky
Rámcovým předpokladem je připravenost na průběžnou praktickou práci. Je vhodné, pokud student/ka tváří v tvář rozvrhu úkolů celého semestru střádá tvůrčí nápady, které může následně přinést do procesu práce na dílně.
Obsah kurzu
Dílna je společným prostorem pro studenty/ky oboru napříč ročníky. Je prostorem diskuse, společných konzultací a reflexe tvůrčí aktivity jednotlivých studentů. Ve struktuře školy hraje institut dílny roli podstatného průsečíku mezi tvůrčí praxí a teoretickým vzděláváním. Tento speciální typ předmětu je určen na rozvoj individuálního talentu a jeho primárním cílem je tvůrčí a reflexivní práce na konkrétních pracech studentů/tek (umělecké dílo z oblasti audiovizuálních médií).
Doporučená nebo povinná literatura
Otevřený soubor literatury, s níž budeme pracovat, bude určen na začátku akademického roku, při tvorbě konkrétní náplně dílny a na základě zaměření vlastní praktické práce studenta/ky. Školní multimediální knihovna.
Hodnoticí metody a kritéria
Docházka min. 80%. Kredity jsou uděleny na základě aktivní účasti, konzultace postupu práce a splnění praktického úkolu.
Poznámka
Ve struktuře školy hraje institut dílny roli podstatného průsečíku mezi tvůrčí praxí a teoretickým vzděláním. Tento speciální typ předmětu je určen na rozvoj individuálního talentu a jeho primárním cílem je tvůrčí a reflexivní práce na konkrétních úkolech studentů/tek. Výstupy dílen jednotlivých pedagogů přesahují do celé základní struktury výuky a praxe studenta/ky. Společná práce studentů/tek jednotlivých ročníků slouží k jejich zpětnovazebnému ovlivňování a propustnosti znalostí a dovedností skrze ročníky.
Další informace
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje