Dílna 7
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
373DV7 | Z | 3 | 4T | česky | zimní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Georgy BAGDASAROV, Martin BLAŽÍČEK, David KOŘÍNEK, Marie LUKÁČOVÁ
Výsledky učení dané vzdělávací složky
Cílem práce na dílně je individuální rozvoj praktické tvůrčí práce studentů, formou dílčích úkolů, jejich reflexe a reflexe doplňkových zkušeností.
Forma studia
tvůrčí dílna, semináře
Předpoklady a další požadavky
Dílna je společným prostorem pro studenty bakalářského i magisterského stupně. Je prostorem diskuse, společného rozvažování a reflexe tvůrčí aktivity jednotlivých studentů, její charakter i úroveň určuje právě i vklad konkrétních studentů, kteří se jí spoluúčastní. Program a harmonogram prací v dílně vzniká na začátku roku společnou dohodou všech zúčastněných, kterými jsou vedle koordinátora dílny také tutoři, jež vedou klauzurní cvičení jednotlivých studentů a také se podílí na náplni dílny.
Obsah kurzu
Dílna je společným prostorem pro studenty bakalářského i magisterského stupně. Je prostorem diskuse, společného rozvažování a reflexe tvůrčí aktivity jednotlivých studentů, její charakter i úroveň určuje právě i vklad konkrétních studentů, kteří se jí spoluúčastní. Program a harmonogram prací v dílně vzniká na začátku roku společnou dohodou všech zúčastněných, kterými jsou vedle koordinátora dílny také tutoři, jež vedou klauzurní cvičení jednotlivých studentů a také se podílí na náplni dílny.
Doporučená nebo povinná literatura
Otevřený soubor literatury, s níž budeme pracovat, bude určen na začátku akademického roku, při tvorbě konkrétní náplně dílny. Školní multimediální knihovna.
Hodnoticí metody a kritéria
Kredity jsou uděleny na základě aktivní účasti a průběžného plnění úkolů, které jsou na závěr společně zrekapitulovány a zhodnoceny.
Poznámka
Ve struktuře školy hraje institut dílny roli podstatného průsečíku mezi tvůrčí praxí a teoretickým vzděláním. Tento speciální typ předmětu je určen na rozvoj individuálního talentu a jeho primárním cílem je tvůrčí a reflexivní práce na konkrétních úkolech studentů.
Rozvrh na zimní semestr 2020/2021:
06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
|
|
---|---|
Po |
|
Út |
|
St |
|
Čt |
|
Pá |
|
Datum | Den | Čas | Vyučující | Místo | Poznámky | Č. paralelky |
---|---|---|---|---|---|---|
Út | 10:40–13:55 | Martin BLAŽÍČEK | Učebna CAS 428 Lažanský palác |
Hybridní výuka | paralelka 1 | |
Út | 10:40–13:55 | David KOŘÍNEK | Hybridní výuka | paralelka 2 | ||
Út | 10:40–13:55 | Marie LUKÁČOVÁ | Učebna CAS 423 Lažanský palác |
Hybridní výuka | paralelka 3 | |
Út | 10:40–13:55 | Georgy BAGDASAROV | Učebna CAS 436 Lažanský palác |
Hybridní výuka | paralelka 4 |
Rozvrh na letní semestr 2020/2021:
Rozvrh zatím není připraven
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Audiovizuální studia - magistr_1920_1ročník (povinný předmět)
- Audiovizuální studia - magistr_1920_2ročník (povinný předmět)