3D pro uměleckou tvorbu 2
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
373TDUT2 | ZK | 1 | 2DT | česky | letní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Výsledky učení dané vzdělávací složky
V rámci souběžné výuky herního designu a herních enginů budou uchazeči zasvěceni do problematiky přípravy a optimalizace 3D modelů pro herní engine.
Forma studia
Praktická dílna
Předpoklady a další požadavky
žádné
Obsah kurzu
Kurz dále rozvíjí schopnosti uchazeče aplikovat nově nabyté dovednosti z oblasti 3D grafiky.
Forma výuky bude zaměřena na konkrétní kreativní zadání, při kterých budou použity techniky jako 3D skenování, 3D tisk a rozšířená či virtuální realita.
Doporučená nebo povinná literatura
Grafická stanice PC
Software pro 3D modelování
Hodnoticí metody a kritéria
Realizace samostatného cvičení dle definice lektora. Zpracování a odevzdání úkolu na zadané téma, prezentace na klauzurní zkoušce. Posluchač předloží VR animaci či aplikaci, kterou samostatně vymodeluje, natexturuje, naanimuje a vyrendruje/vyexportuje. Způsob odevzdání: 1x soubor, video MP4 či aplikace APK.
Poznámka
-
Další informace
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Audiovizuální studia - bakalář_2020 (povinný předmět)