Profesní angličtina 3
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
702SAP3 | Z | 1 | 2T | česky | zimní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Výsledky učení dané vzdělávací složky
Výsledky učení:
Student svými nabytými znalostmi se po absolvování předmětu naučí charakterizovat a rozvíjet kreativní myšlení a analyzovat probíraná témata marketingu a e-marketingu a to jak z pohledu producenta, tak také z pohledu současných trendů zaměřených především na zákazníka. Porozumí hlavním myšlenkám probíraných textů, cvičením a poslechu, které odráží základní oblasti výuky odborné angličtiny a terminologie a bude schopen charakterizovat a používat základní odbornou terminologii a artikulovat vlastní názory. Bude schopen vést odborný rozhovor na probíraná témata a zdokonalí svou aktivní komunikaci a probírané gramatické okruhy minimálně na úrovní B1 dle SERR.
Forma studia
Seminární výuka. Příprava, četba a analýza odborných textů.
Diskuze a poslech. Nácvik slovní zásoby a probírané gramatiky.
Předpoklady a další požadavky
Cíl výuky:
Cílem předmětu je nabytí a rozvinutí jazykových znalostí, dovedností a kompetencí osvojením odborně zaměřené slovní zásoby, četby a porozumění textů v oblasti rozvíjení kreativity a kreativního myšlení. Podstatná část předmětu je zaměřena na oblast marketingu, e-marketingu a marketingového mixu z perspektivy producenta i perspektivy zákazníka.
Podmínkou k zápisu je znalost jazyka odpovídající kurzům nižších úrovní.
702SPA2 Profesní angličtina 2
Obsah kurzu
Tematické okruhy:
- Semestr
FOSTERING CREATIVITY
Business Advantage, BA, M. Handford, Student’s Book, Upper-Intermediate, CUP, 2011, Unit 4
Business Advantage, BA, Joy Godwin, Personal Study Book, Upper-Intermediate, CUP, 2011, Unit 4
BA, Personal Study Book: Reading 2 Entrepreneurship: two schools of thought
Creativity and Creative Thinking: Macmillan Life Skills, Lesson – Creativity – handouts, exercises, discussion
Grammar: Modals-obligation, ability, requests, suggestions, probability present/past
BBC LEARNING ENGLISH http://www.bbc.co.uk/learningenglish/english/
MARKETING and BRANDS
What is Marketing? Management and Marketing by I. Mackenzie, LTP, 1997, Units 3.1, 3.3, 3.13, 3.19, 3.22, 3.23, 3.24, 3.25, 3.28
Marketing, Business Vocabulary in Use by B. Mascull, CUP, 2002, Units 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25
Marketing, Business Vocabulary in Use, Advanced, B. Mascull, CUP, 2010, Units 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28
E-MARKETING - The 4Cs of marketing and e-marketing
Business Advantage, BA, M. Handford, Student’s Book, Upper-Intermediate, CUP, 2011, Unit 9
Business Advantage, BA, Joy Godwin, Personal Study Book, Upper-Intermediate, CUP, 2011, Unit 9
Marketing Strategy. Business Advantage, Intermediate level, Student´s and Personal Study Books by A. Koestner and M. Rosenberg, 2016, CUP, Units 9
What is Branding https://www.youtube.com/watch?v=JKIAOZZritk
Doporučená nebo povinná literatura
Povinná literatura:
Mackenzie, Ian. Management and Marketing. LTP, 1997. ISBN 1 899396 80 2
Mackenzie, Ian. Financial English. LTP, 1995. ISBN 1 899396 00 4
Mascull, Bill. Business Vocabulary in Use. CUP, 2002. ISBN 0 521 77529 9
Mascull, Bill. Business Vocabulary in Use Advanced. CUP, 2010. ISBN 978 0521 128292
Koestner, Almut. Business Advantage. Student’s Book. Intermediate. CUP, 2012. ISBN 978 0 521 13220 6
Rosenberg, Marjorie. Business Advantage. Personal Study Book. Intermediate. CUP, 2012. ISBN 978 1 107 692264 0
Handford, Michael. Business Advantage.Student’s Book. Upper-Intermediate. CUP, 2011. ISBN 978 0 521 132217 6
Godwin, Joy. Business Advantage.Personal Study Book. Upper-Intermediate. CUP, 2011. ISBN 978 0 521 281130 0
Hewings, Martin. Advanced Grammar in Use. CUP, 2000. ISBN 0 521 49868 6
Kennedy, Michael. Oxford Concise Dictionary of MUSIC. OUP, 1996. ISBN 0 19 280037 X
McCarthy, Michael a O´Dell, Felicity. English Vocabulary in Use. CUP, 1996. ISBN 0 521 423961
Murphy, Raymond. English Grammar in Use. 3rd Edition. CUP, 2004. ISBN 0 521 53289 2
Vince, Michael. Intermediate Language Practice. 3rd Edition. Macmillan, 2010. ISBN 9780 2307 2698 7
Powell, Mark. Presenting in English. LTP, 1996. ISBN 1 899396 30 6
Doporučená literatura a prameny:
BBC LEARNING ENGLISH http://www.bbc.co.uk/learningenglish/english/
OXFORD BUSINESS ENGLISH
https://www.youtube.com/results?search_query=oxford+business+english
Business Balls
https://www.businessballs.com/
Skills You Need
https://www.skillsyouneed.com/
Articles
Business English Dictionary
http://www.businessdictionary.com/
Macmillan Dictionary
https://www.macmillandictionary.com/
Oxford Advanced Learner´s Dictionary
https://www.oxfordlearnersdictionaries.com/
Cambridge Dictionary
https://dictionary.cambridge.org/
Norman Lebrecht
https://www.normanlebrecht.com/
Open Culture
Hodnoticí metody a kritéria
Čtení a analýza textu, poslech, výklad a procvičování gramatických a lexikálních struktur, diskuse.
Schopnost komunikovat v praktických situacích.
Schopnost popsat události, cíle a formulovat své názory v oblasti kreativity a marketingu. Odborná slovní zásoba studovaného oboru.
Zápočet je udělen za:
- aktivní účast na semináři
- vypracování zadaných úkolů
- absolvování závěrečného testu.
Povinná docházka je 70%.
Neurčí-li vyučující předmětu jinak, studenti, kteří nesplní požadavek minimální povinné docházky, musí ze zápočtového testu získat min. 80%
Poznámka
Pokud se student ze závažných důvodů výuky nezúčastní (stáž, soutěže, vážné zdravotní problémy), má povinnost kontaktovat příslušného vyučujícího, obstarat si materiály a domluvit si konzultace. V opačném případě nemá právo získat zápočet ani skládat zkoušku.
Uznány mohou být pouze zkoušky složené na CJP v průběhu posledních tří let. Zkoušky složené na jiné vysoké škole ani jiné certifikáty studenta nezbavují povinnosti složit příslušnou zkoušku.
Rozvrh na zimní semestr 2020/2021:
06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
|
|
---|---|
Po |
|
Út |
|
St |
|
Čt |
|
Pá |
|
Datum | Den | Čas | Vyučující | Místo | Poznámky | Č. paralelky |
---|---|---|---|---|---|---|
St | 12:30–14:00 | Karel FOUSTKA | Učebna 4024 (HAMU-Tržiště 18) Tržiště 18, Praha 1 |
Tato paralelka je určena pro studenty 2. roč. BAK Hudební produkce | paralelka 1 | |
St | 16:45–18:15 | Karel FOUSTKA | Učebna R311 (DAMU) Karlova 26, Praha 1 |
Tato paralelka je určena studentům 2. ročníku BAK Produkce (DAMU). | paralelka 2 |
Rozvrh na letní semestr 2020/2021:
Rozvrh zatím není připraven
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Obor Hudební produkce (Bc) od 2016/17 (povinný předmět hlavní)
- Produkce (B.A.) (povinný předmět)
- Produkce (B.A.) (povinný předmět)