Reklamní komunikace 1
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
206RKK1 | Z | 2 | 1P+1S | česky | zimní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Výsledky učení dané vzdělávací složky
Předmět si klade za cíl seznámit posluchače s nástroji a principy fungování komunikace a reklamy, a to jak zejména v teoretické, tak i v praktické rovině. Teoretická část probíhá formou přednášek a ukázek z praxe (v komerční i nekomerční sféře).
Cílem není navést posluchače k nahlížení na svět skrze čistě komerční optiku, ale přimět jej pochopit a osvojit si pravidla, která jsou v komunikaci mezilidské i korporátní obecně platná a aplikovatelná jak v komerční, tak i nekomerční sféře.
Forma studia
Semináře, přednášky.
Předpoklady a další požadavky
Nejsou.
Obsah kurzu
Osnova předmětu:
- Základy teorie komunikace.
- Teorie – definice masové komunikace.
- Co je reklama a jak funguje? Základní definice reklamy a její funkce.
- Nekonvenční nástroje: Guerilla marketing, Influence Marketing, Virální marketing, WOM, OnLine marketing – affiliate programy atd.
- Reklama – marketingový průzkum a jeho užití pro potřeby komunikace.
- Tvorba reklamy – Brief, Key Insight, Take out/Tvorba zadání a prezentace, segmentace cs.
- Mediální trh v ČR.
- Marketing – rekapitulace (co je marketing, SWOT analýza atd.).
- Praktická část – příprava prezentace.
Doporučená nebo povinná literatura
Doporučená literatura:
Kotler, P. MARKETING MANAGEMENT. Praha: Grada Publishing, 2001.
Ogilvy, D. O reklamě. Praha: MP, 2007.
Případové studie z praxe
Hodnoticí metody a kritéria
Kredity jsou uděleny na základě docházky a participace na společné práci.
Další informace
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Produkce (B.A.) (povinný předmět)