Katedrové soustředění 3

Předmět není vypsán Nerozvrhuje se

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
307KAS3 Z 1 16CS česky

Garant předmětu

Jméno vyučujícího (jména vyučujících)

Výsledky učení dané vzdělávací složky

Student zná základní principy veřejné prezentace své vlastní dosavadní tvorby. Student zná tvůrčí zaměření ostatních studentů a vnímá možnosti případné spolupráce s ostatními studenty.

Forma studia

prezenčně

Předpoklady a další požadavky

autorské portfólio k 10-ti minutové prezentaci vlastní práce

Obsah kurzu

Katedrové soustředění je unikátní intenzivní setkání posluchačů napříč ročníky, ateliéry, bakalářským a magisterským programem, společné pro programy v českém i anglickém jazyce, kde jsou přítomni všichni interní a většina externích pedagogů. Náplň soustředění tvoří profilová prezentace nejaktuálnějších projektů a fáze tvorby všech posluchačů, rozšířené představení nabízených předmětů s možností individuálních konzultací, představení pedagogů s příklady jejich práce, praktické ukázky z připravovaných workshopů a praktických předmětů, teambuildingové aktivity atd.

Harmonogram První den

Dopoledne – příjezd, ubytování, společný oběd

Odpoledne – prezentace prací studentů – každý cca deset minut

Večer – pokračování v prezentaci prací studentů, teambuildingové aktivity, hry

Druhý den

Dopoledne – představení náplně a připravovaného programu jednotlivých specializovaných ateliérů

Odpoledne - Představení obsahu ostatních předmětů a dílen, individuální či skupinové konzultace s pedagogy Večer - Pokračování v prezentaci studentských projektů, teambuildingové aktivity, hry

Třetí den

Dopoledne - Společné cvičení – archetypy a jejich rozbor, dokončení prezentací studentských projektů

Odpoledne - Předání objektu a odjezd

Doporučená nebo povinná literatura

Bourriaud, Nicolas. Postprodukce: kultura jako scénář: jak umění nově programuje současný svět. Praha: Tranzit, 2004.

Elkins, James. Art Critiques: A Guide. 3rd definitive edition. Washington, DC: New Academia Pub, 2014.

Hodnoticí metody a kritéria

Aktivní účast na soustředění a splnění dílčích úkolů, zejména představení vlastní dosavadní tvorby pedagogům a ostatním studentům studijního programu. Hodnotí se účast a prezentace.

Poznámka

cvičení

Další informace

Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje

Předmět je součástí následujících studijních plánů