Katedrové soustředění 2
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
307KRKS2 | Z | 1 | 16CS | česky | zimní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Výsledky učení dané vzdělávací složky
Student zná základní principy veřejné prezentace své práce. Zná tvůrčí zaměřeníostatních studentů a vnímá možnosti případné spolupráce s ostatními studenty.
Forma studia
16c / semestr
Předpoklady a další požadavky
nejsou
Obsah kurzu
Katedrové soustředění je unikátní intenzivní setkání posluchačů napříč ročníky, ateliéry, bakalářským a magisterským programem, společné pro programy v českém i anglickém jazyce, kde jsou přítomni všichni interní a většina externích pedagogů. Náplň soustředění tvoří profilová prezentace nejaktuálnějších projektů a fáze tvorby všech posluchačů, rozšířené představení nabízených předmětů s možností individuálních konzultací, představení pedagogů s příklady jejich práce, praktické ukázky z připravovaných workshopů a praktických předmětů, teambuildingové aktivity atd.
Harmonogram
První den
Dopoledne – příjezd, ubytování, společný oběd
Odpoledne – prezentace prací studentů – každý cca deset minut Večeře –pokračování v prezentaci prací studentů
Večer
Teambuildingové aktivity, hry
Druhý den
Snídaně – představení náplně a připravovaného programu jednotlivých specializovaných ateliérů
Oběd
Představení obsahu ostatních předmětů a dílen
Večeře
Individuální či skupinové konzultace s pedagogy. Pokračování v prezentaci studentských projektů.
Večer – teambuildingové aktivity, hry
Třetí den
Snídaně
Společné cvičení – archetypy a jejich rozbor, dokončení prezentací studentských projektů
Oběd
Předání objektu a odjezd
Doporučená nebo povinná literatura
Bourriaud, Nicolas. Postprodukce: kultura jako scénář: jak umění nově programuje současný svět. Praha: Tranzit, 2004.
Elkins, James. Art Critiques: A Guide. 3rd definitive edition. Washington, DC: New Academia Pub, 2014.
Hodnoticí metody a kritéria
Aktivní účast na soustředění a splnění dílčích úkolů, zejména představení vlastní dosavadní tvorby pedagogům a ostatním studentům studijního programu. Hodnotí se účast a prezentace.
Poznámka
není
Další informace
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje